Mijn favoriete zomerschoentjes zijn nu echt helemaal afgedragen en ik kom er niet meer onderuit om er afscheid van te nemen. Nu zoek ik soortgelijk schoentjes, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden. Iemand die mij zou willen helpen zoeken? Het gaat om deze schoentjes: Bekijk bijlage 396585 Overigens hoeven ze niet perse goudkleurig te zijn. Het gaat voornamelijk om het model en de hakhoogte.
Deze heb je waarschijnlijk allemaal al bekeken, maar toch Gouden sandalen online shoppen - Fashionchick.nl Gouden Sandalen dames online kopen | Gratis verzending | ZALANDO
@ Eylem: Ik had daar al gekeken idd . Van veel vind ik de hak te hoog, of ze hebben echt een te hoog kitscherig gehalte.
Door een ander topic zat ik net op de site van c&a te kijken en toevallig zag ik daar soortgelijke schoenen staan. Wellicht is het je smaak. http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames/schoenen/sandaaltjes/sandalen-123712-1.html
@ MamavanDaan: Hm, nee, ik vind dat metallic niet mooi en de hak is ook net wat te hoog. @ SDonya: Ik vind ze eigenlijk iets te degelijk.
Zelfde idee, maar dan een sleehak.. Bullboxer trendy dames sandaal op sleehak van Bullboxer - Damesschoenen - Dames sandalen - Gekleed - Schuurman Schoenen | Dat past me wel
Dat snap ik.. Mijn smaak is het niet... Probeer een beetje in de richting van jou schoenen en hakhoogte te zoeken pumps Jonak LAURAIA Goud / Taupe - Gratis levering bij Spartoo.nl ! - Schoenen Dames ? 85,00 Dune Zilverkleurige sandaal Heloise Dune Champagnekleurige sandaal Heloise
Die 2 van de Bijenkorf hebben een te hoge hak. Die andere is qua hak prima, maar heeft weer dichte neuzen. Sorry...wat een zeurpiet ben ik...
Hahaha, ja best lastig idd . Inmiddels ben ik wel iets tegen gekomen wat goed in de richting komt qua model en hakhoogte, maar daarvan is de kleur weer niet naar mijn zin Tamaris Sandalen - offwhite - Zalando.nl
Ik heb geen tip voor je want ik hou niet van shoppen, maar tijdens het lezen voelde ik me net zo'n man die mee moet, winkel in winkel uit hihi
Jonak AORSADE - Sandalen - goudkleurig - Zalando.nl Cassis côte d'azur WILMY - Sandalen - goudkleurig - Zalando.nl Marco Tozzi Sandalen - goudkleurig - Zalando.nl Misschien iets?