Dag dames, We gaan as zaterdag een dagje zwemmen met de kleine man (19 maanden). Nu hebben ze bij zwembaden eigenlijk alleen friet wat hij wel mag hebben (hij is allergisch voor melk/soja), dat vind ik nogal ongezond en hij vind het niet zo lekker. Maargoed brood wordt zo klef hé? Heeft iemand tips wat mee te nemen naast fruit?! Misschien wraps? Maar weet niet hoe die zich houden... Wat nemen jullie meestal mee naar het zwembad?!
toch gewoon brood hoor. Eventueel nog niet klaargemaakt, simpel mesje mee en smeerkaas of iets anders makkelijks. Dan wordt het niet plakkerig.
veel 'hapklaar' fruit... druiven, aarbeien, banaan, appel.... rozijntjes, rijstewafels, en natuurlijk een boterham!
bolletjes! en dan verpakken A.folie een dag te voren in de koelkast leggen zodat ze koud zijn, en dan wanneer je weg gaat in de tas doen, dan blijven ze wel goed! en de broodjes die je laat in de middag wil eten kan je eerst in de vriezer leggen, dan ontdooien ze als je daar bent en zijn ze koud en ontdooid en kan je ze lekker eten
ik neem meestal een zak broodjes mee en dan vlees beleg in een mini koeltasje met 1 koelelement zodat het ook goed vers blijft. mesje mee en terplekke smeren. anders misschien iets zoals die kant en klare gehaktballetjes geen idee of dat koud ook goed te eten is.. maar dat is wat zo in me opkomt verder vooral fruit - brood de standaard dingen
Ik moest ook meteen denken aan krentenbollen, druiven, bananen, rijstewafels (snack and jacks caramel) en een snoepje (in ons geval een tum tummetje).
Hier brood, fruit, iets lekkers (koekje, liga, soepstengels). Eigenlijk beetje hetzelfde als normaal.
Een liga maar die eten ze buiten op want in het zwembad mag je niet eten en in het restaurant/bar gedeelte in hal van zwembad mag je geen eigen meegebrachte eten nuttigen. Dan wordt je weggestuurd.
Hier gewoon patat, zo vaak gaan we geen dag zwemmen. Dan moet het gewoon kunnen en wel zo gemakkelijk!
Wij nemen altijd een koelbox of koel tas mee met koelelementen. En daar doen we dan drinken en broodjes in. Je kan ook het beleg los meenemen. Wat ik meestal opbrood doe is dan ei of omelet. Ander beleg kan ook maar kan je het beter in aluminium folie wikkelen en word nooit klef vind ik.
Maarja patat alleen vind hij niet zo lekker en kroket/frikandel/hamburger/kaassouffle zijn geen opties ivm met (verborgen) melk/ei/sojaproducten... En om nou een allergische reactie + ziekenhuisbezoek te riskeren daarvoor