Koop je een kat in de zak met een Leen Bakker hoekbank (leder)

Discussie in 'De lounge' gestart door Zuidriem, 13 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Hier ook niet! Jaren geleden een bank met lounge gedeelte. Na 1 jaar doorgezakt. We hoorden daarvoor al regelmatig KNAK of BONK.

2. bokker31

bokker31 Lid

8 jul 2010
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Als je nog even wacht tot december, dan hebben de meeste meubelzaken weer opruiming. En kun je misschien een betere kwaliteit voor dezelfde prijs kopen.

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Wij hebben nu al weer bijna 7 jaar onze bank van de Leenbakker, zit nog steeds prima!
    Dit was in ons vorige huis, dus hij heeft ook nog een verhuizing overleeft. Ze springen erop, doen koprollen en zitten echt niet stil. Er is weleens een beker ranja over gevallen enz.
    Hij ziet er nog steeds super uit!
    Ik geloof dat deze toen was afgeprijsd naar iets van 1500 euro.

Bijgevoegde bestanden:

• bank.jpg
      bank.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,7 KB
      Weergaven:
      4
    • bank2.jpg
      bank2.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,9 KB
      Weergaven:
      4
  4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Vrienden van ons hadden er ook een van de Leen Bakker en die was na 2 jaar helemaal op (geen kinderen of huisdieren), dus ik zou het zelf ook niet zo snel doen.

Heb net zoiets als Aszz en sluit me bij haar aan, voor dat geld kan je bij een goede meubelzaak ook slagen voor een mooie bank.

5. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik weet niet waar je woont, maar bij vissers meubelen in Nijmegen heb je heel veel meubels in verschillende prijsklassen. Heel veel moois en een heel goede kwaliteit. Ze hebben ook wel voor beginners wat goedkopere meubelen, maar daar kan je Door heen kijken. 4 verdiepingen hoog is het. Ik ben er weg van.

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Voor dat geld zou ik persoonlijk geen bank kopen bij de leenbakker.
    Hoewel ik nog geen negatieve ervaringen heb. Heb zelf vorig jaar twee banken daar gekocht maar deze waren in totaal maar €600,-.
    Zien er nog goed uit maar ik ben dan ook bijna nooit thuis.

7. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum

Ik wil je even complimenteren voor deze prachtige bank! WAUW! Mijn man zal kwijlen als hij m te zien krijgt (is fan van blauw :D )

Deel Deze Pagina