MamavanBenjamin, op eBay zijn ze best wel betaalbaar! Mens Ladies Novelty Jumper Sweater Retro Christmas Xmas Rudolph Winter Fairisle | eBay Womenes Ladies Mens Reindeer Warm Sweater Christmas Xmas Jumper Top Plus Size | eBay Vanuit Engeland dan toch.. vanuit China is sowieso te laat voor Kerst. OT: ik koop ieder jaar wel wat voor Kerst, maar meestal dan wel iets wat ik de rest van de winter ook nog kan dragen, dus niet overdreven glitterig ofzo.
Soms wel, soms niet.. Ik vind het wel leuk om iets feestelijks aan te hebben tijdens kerstdiners e.d.. Nu heb ik een nieuw jurkje gekocht omdat ik niet zoveel pas met zwangere buik Dochter past haar kerstjurk van vorig jaar denk ik niet meer dus daar ga ik ook nog wat nieuws voor scoren
Nee nooit. Heb er momenteel het geld niet voor, maar sowieso zonde dat je iets twee dagen aan doet en daarna eigenlijk niet meer bij wat voor gelegenheid dan ook past.
meestal spit ik even mijn kast uit en kijk even wat leuk bij elkaar past , koop vrijwel nooit wat nieuws voor de kerst
Sammelskee respect zeg! Ik koop niet elk jaar iets nieuws, en dit jaar zeker niet. Weet namelijk niet of mijn dikke buik er dan nog zit...
Meestal niet. Of ik moet net wat leuks zien. Maar vaak heb ik wel wat nets hangen dat ik normaal ook niet dagelijks draag. zoontje gaat wel in bijna nieuw.
Nee niet echt, misschien kom ik nog wat leuks tegen, maar ik heb genoeg in de kast 😊 Vorig jaar wel wat nieuws (heel erg zwanger) en het haar daarvoor had ik samen met mijn zus wat leuks gekocht. Overigens voor ons kleine meisje wel een mooie feestjurken gekregen van opa en oma!
Ja elka jaar en voor allemaal ml en kids Maar dan wel iets wat je erna makkelijk kan dragen dus geen feestjurk of pak oid. Dochter nu wel feestjurkje van zeeman 6,00 haha Wij kopen altijd paar keer per jaar kleding , kerst voorjaar ( als we op vakantie zijn) en zomer
Ik doe het ook niet.Vind het zonde van het geld.Koop liever iets wat ik buiten de feestdagen ook aan kan trekken.
Ligt er aan of ik nog iets in de kast heb liggen wat ik bijna nooit aan heb maar tóch wel leuk en mooi is voor de kerst. Komt zo vaak voor dat ik wat koop en het nooit aan heb op de één of andere manier. :/
Ja, meestal wel. Voor mezelf heb ik nog niet echt wat, wel al een leuke trui gescoord. Voor mijn dochter een wollen rokje gekocht. Moet er alleen nog een mooi bloesje op vinden of wat anders.