Nee geen geld voor. En als we dan eens kleren kopen koop ik liever kleding die ik altijd kan dragen ipv sjiek voor een dag. Als ik er genoeg geld voor zou hebben zou ik het wel leuk vinden om iets nieuws te kopen. Ik twijfel nog of ik mss een setje kleren voor de kindjes ga kopen en onder de kerstboom leggen. Ze hebben niet echt kerstkleren en weet zeker dat ze het gaaf vinden. Maar dan wel budget... Weet iemand of ze bij wibra of zeeman nu leuke kerstjurkjes etc. Hebben?
Nee geen nieuwe kleren voor de feestdagen. Trek eigenlijk ook nooit iets speciaals aan in de zin van een zwart jurkje oid. Gewoon iets uit de kast. Voor ons heeft kerst ook een iets andere betekenis.
Ik heb eigenlijk altijd wel iets nieuws aan met de feestdagen, maar meestal maak ik het zelf (voor de kinderen ook). Ik vind het leuk om te maken en ik kan altijd wel nieuwe kleren gebruiken . Ik let er wel altijd op dat ik iets maak wat ik daarna ook nog aan kan (op een feestje ofzo).
Ja meestal wel.. Mits ik iets vind wat ik na de Kerstdagen wel weer wil dragen.. Het zal dus zeker geen paillettenjurkje worden!
Ik koop elk jaar voor kerst een nieuw jurkje. Maar ik koop dan wel een jurkje die ik ook kan dragen met oud en nieuw en andere bijzondere gelegenheden.
Van tevoren denk ik altijd nee onzin! Maar uiteindelijk koop ik toch altijd wel een nieuw feestelijk jurkje wat ik dan ook draag met oud&nieuw en eventueel andere feestjes!
Niet elk jaar. Nu heb ik nog een mooie zwarte pantalon liggen met een paars basic shirt en een paarse bewerkte doorzichtige blouse. Wil nog wel even kijken voor een rok die er ook bij past. De kinderen hebben wel nieuwe kleding, voornamelijk omdat ze ook kerst hebben van de PZS/school/kerk.
Van te voren denk ik altijd "vind het niet nodig" maar over het algemeen wordt er uiteindelijk altijd wel iets leuks gekocht. Dit zijn dan vaak geen super dure dingen maar wel weer even iets nieuws wat bijvoorbeeld ook kan voor oud & nieuw en andere bijzondere gelegenheden. Nu heb ik een nette zwarte pantalon (niet gekocht, had ik nog hangen) en heb ik een nieuw zwart blouse met een glittertje er op gekocht. Mijn man hoeft nooit iets speciaal voor de kerst en voor mijn dochtertje heb ik een leuk kerstjurkje met bolero en maillot bij de H&M gekocht. Kan ze ook nog lekker met oud & nieuw aan.
dit jaar wel, omdat ik bijna niet meer in mijn broeken pas. Bovendien hebben we nog een aantal feestjes aan het einde van het jaar (waaronder van mijn eigen mannetje) dus 2 vliegen in 1 klap!
Niet elk jaar, maar ik houd mijn ogen wel open voor als ik eens toevallig wat leuks zie (als ik er specifiek naar ga zoeken vind ik toch niks)
ik ga er niet speciaal voor op pad, heb in mijn kast echt wel dingen die ik met fatsoen aan kan maar mocht ik toevallig iets leuks tegenkomen, dan neem ik het wel mee.
Het is wisselend, het ene jaar koop ik iets nieuws, het andere jaar heb ik nog iets leuks in de kast hangen. Dit jaar heb ik toevallig 3 weken geleden een leuk jurkje gekocht. Ik denk dat ik die dus ook met de feestdagen aandoe maar heb hem niet speciaal daarvoor gekocht.
Eigenlijk nooit. Ik heb nog een jurkje hangen dat ik nog maar één keer aan heb gehad, die zal het wel worden dit jaar.