Koop jij nieuwe kleren voor de feestdagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirro, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Koop jij ieder jaar nieuwe kleding voor de feestdagen (voor jezelf)

1. Ja (zo goed als) elk jaar

2. Ja meestal wel

3. Nee, dat komt heel sporadisch voor

4. Nee, nooit

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Nee, ik koop er nooit speciaal iets voor.
    Kerst vier ik niet. Behalve misschien een etentje bij mijn ouders, maar daar durf ik echt wel in mijn spijkerbroek heen. ;)
    En Oud & Nieuw blijf ik toch lekker saai thuis met de kleine.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Meestal wel maar dit jaar denk ik niet, banksaldo wil het dit jaar niet. Maar het kan zijn dat mijn man ineens iets moois voor mij koopt ;)

3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dit jaar wel, vorig jaar niks want toen was ik 20 weken zwanger en vond ik niks mooi staan :p

Dit jaar een outfit voor oud&nieuw omdat we naar een groot feest gaan. Voor kerst een jurkje maar die heb ik van min moeder gekregen voor een bruiloft deze maand.

4. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Dit jaar voor de eerste keer niet. Ik heb laats een grijze skinny gekocht een leuk paillettentop heb ik nog en van de week een te gekke blazer via MP gescoord. Zwarte pumps eronder en klaar.

5. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Nee, maar wij doen ook niets bijzonders met kerst, blijven gewoon met zn 5en thuis.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja ik koop elk jaar 2/3 nieuwe jurkjes (beide kerstdagen en oud en nieuw)
    Ook de kinderen steek ik in het nieuw.
    Vriend koopt niet altijd wat nieuws, draagt dan gewoon z'n pak en koopt hoogstens een nieuw overhemd.

7. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    #67 nathalie2012, 5 dec 2014
    Laatst bewerkt: 5 dec 2014
    Toen ik nog thuis woonde, deed ik dat wel onder invloed van mijn moeder. Nu heb ik al jaren niks nieuws meer gekocht volgens mij.

Ik vind trouwens regelmatig dingen "terug". Kom dan ineens iets tegen wat ik al een tijd niet aan heb gehad. Vorig jaar bijvoorbeeld een velours truitje. En 2 jaar geleden had ik met Kerst een blouse aan die ik al 10 jaar heb. Ik was toen 30 weken zwanger en deze blouse stond heel mooi met 1 knoopje dicht :D

Ik ben de afgelopen jaren alleen maar dikker geworden, ben dus heel benieuwd wat ik dit jaar nog pas, keuze zal heel beperkt zijn :)

Wij vieren Kerst en oud en nieuw thuis met mijn schoonfamilie (eigen ouders leven niet meer) en die zijn van de instelling: we zijn blij dat je er bij bent en het maakt niet uit wat voor kleren je draagt. Ik kan dus als ik zin heb gewoon in mijn joggingbroek komen ;)

Deel Deze Pagina