Zeg, hebben jullie dan toevallig niet een wit vestje maat 80 in de collectie voor deze wanhopige mama die het kerstoutfit van haar kindje maar niet compleet krijgt?
Haha, da's het andere uiterste inderdaad. Het is inderdaad erg prettig dat mijn man zijn eigen kleren uitzoekt en dat het liefst alleen doet (hij gaat altijd zijn favoriete winkel in en komt dan een half uur later weer naar buiten met allerlei tassen), alleen hij let nooit op de prijzen..... Dus ik schrik me altijd een ongeluk als ik dan aan het internetbankieren ben en zie wat hij heeft uitgegeven.. Maar hij ziet er wel altijd leuk uit, dus dat maakt weer een hoop goed.
Hier ook voor m'n dochter het zilvergrijze hello Kitty jurkje gekocht . Ik vond hem té schattig om te laten hangen. Voor mezelf heb ik 6 weken geleden weer eens wat nieuws gekocht, dus dat draag ik ook met kerst denk ik. En ik heb eindelijk fatsoenlijke laarzen gevonden om ook onder een jurk/rok te dragen (mt 42 blijft rottig met schoenen), dus ik kijk wat ik in m'n kast heb hangen. Voor m'n man moeten we eigenlijk nog wat nieuwe overhemden halen. Hij is sowieso toe aan wat nieuwe dingen, dus één van die overhemden zal dan ook voor het eerst met kerst gedragen worden.
Was het niet speciaal van plan, maar liep van de week bij de Hema tegen een super schattig jurkje aan dus die is dan maar voor de kerst
Nou, ik denk dat ik volgende week nog wel even ga neuzen. Mijn man heeft volgende week de halve week vrij dus we gaan de dag voor kerst nog lekker even met Esmee te winkelen. Hij moet nog in het nieuw gestoken, en dus Esmee ook. Het is ook zo akelig...... dat shoppen, helemaal voor kinderen. HenM heeft altijd zulke leuke kleertjes, hello kitty vind ik ook helemaal het einde. Ik verbaas me er alleen wel over dat sommige mama's voor elke kerstdag iets nieuws kopen. Daar had ik nog niet aan gedacht ben daar ook zo voor geslaagd hoor.
Hier allemaal in het nieuw....hihi krijg je als je man in een klerenzaak werkt...en ikke zelf in een schoenenzaak. Heb een paar nieuwe outfits voor de kleine...en nu twijfel ik wat ik heb aan ga doen... Hij heeft ook een kerstmanpakje...maar dat krijgt hij kerstavond aan. En een smoking voor nieuwjaarsdag...ik heb teveel...hihi
Hier ook 2 nieuwe stelletjes gekocht voor de kleine, eerste kerstdag krijgen wij de hele dag visite en tweede gaan we weg, dus voor elke dag een stelletje. En voor mezelf hetzelfde rokje als voor mijn dochtertje gekocht bij h&m heel leuk.. haha en ja mijn man kan natuurlijk niet achter blijven dus die is ook helemaal in het nieuw, maar geen speciale kerstkleren ook wat ie daarna ook gewoon kan dragen. Heel leuk dat kerstshoppen al heb ik nu alweer kleertjes gekocht voor de lente haha..
Wij hebben wel een speciaal kerstoutfit voor demi. Een heel mooi wijnrood met wit rokje, met een wijnrood shirtje en een wit vestje en mooi mailloitje eronder. Allemaal van h&m.
ja, jamie heb voor jamie nieuwe kleertjes gekocht. nouja, een spencertje. hij heeft voor sinterklaas van oma wat kleren gekregen waaronder een leuke jeans broek. ik heb nog een Fel blauw hemd in de kast hangen voor hem. en heb er een kei leuk grijs spencertje met fel blauwe letters bij gekocht. ik vind een spencertje maakt het al snel heel netjes en heel feestelijk! kerstavond ga ik bij mijn ouders eten, dan krijgt hij het aan. 1de kerst dag gewoon thuis. dan lekker gewoon in zijn pyama ziet niemand. en 2 de kerstdag weer het spencertje
Hier wel! Voor de kerst (eerst voor haar verjaardag, maar vond een veel leukere outfit voor haar verjaardag) een mooi rood jurkje van mexx! Onwijs schattig incl. onderrok, dus de rok bolt wat op! En tweede kerstdag krijgt ze denk ik haar verjaardagsoutfit aan, ook nieuw, een donkerpaarse petticoat met een zelfde kleur bollero! Onwijs gaaf! En ook heel feestelijk!
ik heb wel wat nieuws gekocht voor de feestdagen al n paar weken geleden en heb het bewaard dus krijgt ze pas met de feestdagen aan haha is ook niet echt iets wat je doordeweeks aantrekt.. is met tule enzo
Jaa heb het vandaag binnen gekregen!!!! Goudkleurig jurkje van red sound... met 2 roosjesstrikjes erop... Maar weet niet precies wat ik eronder moet doen voor kleur
Ik heb voor mijn dochter een wit blousje met daar over heen zo'n roze spencer met van die ruiten erop. Vond ik zo cool. Ze heeft hem al aan gehad (beetje te groot), maar die krijgt ze aan met kerst.
Ja we kopen wel wat nieuws maar wel iets wat hij later ook weer aan kan. Stoere broek grijs met ruitje en bretels met knopen bij HenM Nu nog een overhemdje scoren maar ik vind nergens iets wat ik echt leuk vind. We hebben gelukkig dit weekend ook nog
Ik heb voor mijn dochter een bloesje van Noppies gekocht (roze en wit gestreept, zo leuk!!), erg leuk met een spijkerbroekje. Bloesjes staan haar heel leuk, en dit kan ze na de tijd ook nog aan. Persoonlijk vind ik die feestjurkjes van H&M echt verschrikkelijk. Sorry..
wat jammer dat ik zoveel negatieve reacties over kerst lees. Ik kan me dat gevoel van "opgedirkt" en "onzin" helemaal niet voorstellen. Ik vind kerst genieten... en altijd zo gezellig ons hele gezin weer eens bij elkaar. Ik verheug me er nu al op. Ik heb voor mezelf geen nieuwe kleding. Ik heb nog een mooie jurk hangen. Mijn moeder is voor mijn dochter bezig een super mooie jurk in dezelfde stof te maken. Heerlijk toch!
Ik ben helemaal happy, want ik ben vanavond naar de vaste-klanten-koopavond van mijn favoriete kledingwinkel hier in het dorp geweest. Ik heb voor mijn zoon een gave Vingino spijkerbroek gekocht met daarop een gaaf overhemd en spencertje van Pointer. Dat wordt dus zijn kerstoutfit. En dat alles met 50% korting, dus dat was leuk winkelen. Ook nog een leuk pakje voor mijn jongste gekocht, ik kon het niet laten... haha.