Alleen Can is in het "nieuw" met kerst. Een zwart-wit geblokt overhemd met een zwarte broek. Verder is het geld gewoon op.... helaas, had heeeel graag meer voor hem gekocht, en ook voor onszelf.. maar het zit er helaas niet in.
Nee Jayden heeft altijd al hele nette kleding. Doe hem zn blauwe Tommybroekje aan en een mooie tommytrui met nette bloes eronder. Hij heeft al zoveel kleding op dit moment. En t staat hem zo leuk dat setje.
Nav dit topic kwam ik erachter dat ik vergeten was nieuwe kleren te kopen voor de kinderen, erg he. Zo druk met andere dingen. Dus gisteren via internet wat besteld. Voor de jongste een witte blouse met marineblauwe spencer met rode en witte ruiten. Voor de oudste een grijze trui met rode ruiten en een bijpassende rood/wit geblokt overhemd voor eronder. Verder gewoon een mooie spijkerbroek die ze al hebben erbij en klaar. Nu ik zelf nog!
ja ik heb een leuk jurkje en mailot gekocht voor mijn oudste dochter... voor mn jongste moet ik nog even kijken....
Hier bij toeval een leuk jurkje met bolerootje tegengekomen voor onze kleine meid. Kon het echt niet laten hangen maar was niet speciaal op zoek omdat ze nog zoveel leuke nieuwe kleertjes in haar kast heeft hangen. Was eigenlijk op zoek naar iets voor mezelf maar nog niet geslaagd.
ja iedere gelegenheid voor nieuwe kleding ze heeft 3 nieuwe outfits (vieren 3x kerst) maar het is wel kleding die ze gewoon ook kan dragen anders vind ik het zonde om zoveel geld aan uit te geven liefs citta
Hier een superschattig donkerblauw BabyBarb-setje (rokje met vestje), maar daar was ik een paar maanden geleden al tegenaan gelopen voor een fijn prijsje... toen nog veel te groot, maar ik denk dat ze het gaat redden voor de kerst haha! Voor mezelf en manlief moet ik sowieso dringend shoppen (hij heeft er een grafhekel aan en ik neem er de tijd niet voor), dus daar zal ook nog wel wat voor worden aangeschaft... maar dan wel dingen die ook na de kerst nog kunnen, anders vind ik het doodzonde van mn geld...
Ik heb bij Wehkamp besteld, ik zag echt zoveel leuke kleren daar, dat ik wel voor 300 euro had kunnen kopen, haha. Ideaal, volgende dag had ik het al binnen en het ziet er net zo mooi uit als op de site.
Ja, dit wordt de kerstoutfit van mijn mannetje: http://files.hm.com/external/media/campaign_images/default/795_baby_bg2_default.jpg Ik kan niet wachten tot hij het aan heeft!
Nee, ik heb geen speciale kleding gekocht voor kerst voor ons mannetje. Wel heeft hij in zijn kast wel kleding hangen die geschikt is om met kerst aan te trekken (mooie trui, leuke broek etc). Ik vind die kerstkleding voor kinderen vaak heel kitscherig en opgeklopt maar smaken verschillen (gelukkig). Ik koop ook geen nieuwe kleding voor kerst, ik heb genoeg in de kast hangen wat ik aan kan (en manlief komt om in de pakken!) Wij vieren kerst wel en ik vind het dus wel leuk wanneer iedereen zich er een beetje op kleed maar grote feestjurken e.d. zal je bij ons niet zien.
"Echte" kerstekleding die sommige winkels verkopen vind ik ook vaak kleding die je na kerst niet of nauwelijks meer aantrekt. Vind ik daarom jammer om te kopen. Ik heb voor mijn zoontje nog een nieuwe broek, bloese en trui in de kast hangen die hij nog niet eerder aan heeft gehad en die wel haast moet passen. Die krijgt hij morgen aan (desnoods met de mouwen iets dubbel geslagen). Wel nieuwe kleren dus, maar iets wat hij na de kerst zeker veel zal dragen.
Ja.....een echt kerstjurkje van de mexx. Ook nog eens veel te duur, maar zo leuk. Ik heb heel veel kleding gekregen en koop dus bijna nooit wat. Vandaar dat ik vond dat ik voor de kerst wel wat mocht kopen....
Oh, ja, hoor! Morgen mogen de meiden hun speciaal voor de Kerst gekochte jurkjes aan! Ik verheug me er nu al op! Zo krijgen ze voor hun verjaardag ook een nieuwe jurk. Die van Camila hangt al klaar. De mooiste jurkjes wil ik inlijsten voor later. Dit heb ik al gedaan met de geboortekleertjes. Staat super!
Heb nog een nieuw (nou ja, tweedehands ) rokje, een soort plooirokje met schotse ruitjes dat ze nooit heeft aangehad. Die mag ze morgen aan. Ziet er wel kerstig uit. Eskil krijgt (duh) gewoon zijn eigen lekkere comfy babykleertjes aan. Vind die overhemdjes met stropdasjes in maat 56 zo sneu, dat zit toch niet lekker...
Alyna had vandaag een paars velours jurkje aan met leuke maillot, en morgen draagt ze een grijs-zwarte jeansbroek met een rood polootje met lange mouwen, met daarop een zwarte vogel en glittertjes. Heb die polo al wéken geleden gekocht, dus ben voor een keer heel geduldig geweest. Normaal moet ze iets nieuws meteen aan.
Dit had ik kunnen zeggen!Niks nieuws, onze dochter en wij ook hebben genoeg in de kast hangen, wat leuk is voor kerst.