Koop of/en verkoop jij hier via Zwangerschapspagina?

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ben hier ontzettend benieuwd naar! Ik zet hier ook met regelmaat wat kleding op. Meestal verkoop ik het niet. Geen reacties en geen animo. Ik zie veel meiden hier hun spulletjes te koop aanbieden. Krijgen jullie het verkocht? En voor de andere meiden, waarom kopen jullie wel of niks hier via het forum. Ik heb namelijk het idee dat het enorm slecht loopt, maar probeer te kijken of dit aan oa mijn spulletjes ligt of dat het sowieso via het forum gewoon niet verkoopt. En zo ja, wat kunnen er dan eventueel verbeterpunten zijn?

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ik heb wel eens wat verkocht en gekocht. Echter na een slechte ervaring hier, ben ik toch huiverig. Ben een tijdje terug opgelicht, uiteindelijk na hulp van hier en dreiging tot aangifte, wel mijn geld teruggestort gekregen. Weet dat er toen meerdere meiden dit was overkomen.
    Als ik iets koop, is het vooral merkkleding.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb al 2 keer leuke pakketten kleding via hier over genomen...en zelf ook meerdere pakketten verkocht...

Wel tegen spotprijsjes hahah, misschien is het em dat...60 kledingstukken gekocht voor 45 incl verzenden...en zelf 50 cent per kleding stuk verkocht (jongens gekocht, meiden verkocht)

4. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb 1 keer een kinderwagen verkocht en een gratis pakket jongenskleding hier kwijt geworden, verder nooit reacties gehad, dus ik doe het niet meer.

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wat vervelend! Diegene verpesten het.

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maar dat is toch jammer! Ik krijg ook geen tot nauwelijks reacties.

7. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Sommige mensen vragen nog achterlijke prijzen voor iets wat tweedehands is. Merk of geen merk, veel of weinig gedragen.
    Laatst zag ik een setje voor een jongen; Spijkerbroekje en shirtje. 30 euro werd er voor gevraagd, nou sorry dan koop ik het wel nieuw..

Zelf heb ik niets hier verkocht. Ben er te lui voor.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik heb een paar keer wat verkocht via hier, maar via marktplaats gaat 10x sneller.

Hier krijg je vaak reacties naar de prijs etc en als je antwoord hoor je opeens niets meer.

Ik heb er nu net weer een paar dingen opgezet, maar had me ook al voorgenomen om het in het vervolg maar bij marktplaats te laten.

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik sta er eigenlijk nooit bij stil dat je hier ook kunt kopen/ verkopen, terwijl ik hier toch al een paar jaartjes rond struin ;). Misschien dat er meer lezers niet zo ver naar benden scrollen. Ik zal er ook eens kijken :).

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Heb laatst voor het eerst es gekeken en een leuk pakket meisjes kleding gekocht voor een heel mooie prijs.
    Had het 2 dagen later binnen!
    dus een heel goede ervaring ermee.

zelf nog nooit iets aangeboden.

11. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik heb kleding gekocht voor mijn zoon en ik heb ook een badset compleet via hier gekocht.

Verkocht eigenlijk niet, wel meerdere keren er iets opgezet.

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb wel eens wat kleding voor mijn dochter hier gekocht. En ik heb mijn box verkocht aan iemand van zp, ik had gereageerd nav een oproepje van haar.

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat vind ik ook erg jammer, dat het helemaal onderin staat. Ook vaak dat meiden vragen om de prijs en vervolgens hoor je er niks meer van.

14. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik heb hier weleens wat fisher price speelgoed gekocht en een setje kleding...

Zelf een enkele keer wat aangeboden, maar dat kwijtgeraakt via mp., gaat stukken sneller!
    Heb er nu net weer wat positiekleding op gezet, we zullen zien... ;)

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik wel het eea verkocht hier.
    Maar ook net zo vaak geen reactie meer gehad na pb.
    Maar dat heb je op mp ook weleens..

Ben hier met name veel echte baby kleren, mijn positie kleding en mijn zwangerschapskettingen kwijt geraakt.
    En wat me ook opvalt is dat er soms zo veel voor gevraagd wordt!
    Ik wil het ook graag kwijt maar gewoon voor een klein prijsje, de centjes gaan hier ook gewoon in zoonlief z'n spaarpot. Ik heb het 'niet' nodig zeg maar..

16. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maar wat vind jij veel? Ik vind de vraagprijs altijd moeilijk te bepalen.

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zag vd week iemand die gaf aan bij haar kleding iets van 30,- voor een merk longsleeve (even uit m'n hoofd, pin me er niet op vast).

Ik ga ervanuit dat je 2de hands koopt omdat je het graag goedkoop wilt hebben. Kan door magere financiën zijn of uit milieu oogpunt.
    Ik vraag voor non merk maar paar euro p/s. Merken als z8 gaan vaak voor 7/8 euro weg per long sleeve.

Maar moet zeggen dat ik bijv op mp ook wel even kijk wat de concurrent er voor vraagt/geboden krijgt.
    Heb net bijv mijn boxmobiel, nijn aan klem en maxi cosi spanner verkocht via mp voor 17.50. Ik maak m'n prijs dan nav hoe het eruit ziet,nieuwprijs en wat anderen er voor vragen..

Maar is soms ook best moeilijk hoor!

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Het is ook lastig. Ik probeer toch zeker de helft te krijgen/vragen voor wat ik er zelf aan heb uitgegeven. Zeker merkkleding die nauwelijks gedragen zijn. Maar soms krijg je echt van die onzinbiedingen.

19. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb wel eens wat gekocht, maar ik krijg eigenlijk niks verkocht :S

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

Nja ik dus ook niet en ik wil dus weten waarom niet? Maar niemand die hier echt een verklaring voor heeft.

Deel Deze Pagina