nog nooit verkocht via hier, maar wel via het forum positie broeken gekocht. en mijn kinderwagen overgenomen
Ik heb een vast groepje aan wie ik verkoop. Maar helaas ook al heel heel vaak gehad, dat je foto's pb 't en vervolgens hoor je niets meer. Vaak zijn dat wel dezelfde personen die graag meer willen weten en je hoort niets meer. Maar gaat het die personen dan om je naam, zodat ze die weten?( nieuwsgierigheid??) herinnert mij wel om mijn adv weer even te uppen.
ik heb al eens speelgoed via hier gekocht, was helemaal niet in de buurt, maar wel vlak naast mijn vakantiebestemming. Toen opgehaald, goede ervaring mee. Verder wel eens aapje slofjes verkocht, voor een klein prijsje terwijl ze niet gedragen waren. Maar dan had iemand anders er tenminste plezier van. Ik denk dat het gemakkelijker is om via marktplaats te kopen omdat je dan op woonplaats kunt selecteren. Hier staat niet altijd erbij vermeld waar iemand woont.
Meiden die al meerdere malen bij mij gekocht hebben. Maar afgezien van deze mensen, krijg je idd bijna nooit reactie op wat je probeert te verkopen.
Ja en daar begrijp ik gewoon niks van. Je kunt voor kinderkleding etc geen betere doelgroep hebben dan jullie
Maar is dat iets wat je wilt? Want woonplaats kan je ook in je profiel zetten. En ik doe dat expres niet ivm meelezers/herkenning.
Om te verkopen heb ik eigenlijk alleen maar spulletjes die verzonden kunnen worden. Dus om mijn woonplaats te vermelden zie ik niet zo zitten.
Mss ook omdat je hier anoniem bent en dan dus niet meer. je weet nooit wie die ander is. En op MP is het geen intiem forum. Ik vraag zelf ook altijd aan diegene van hier of ze mijn naam stil willen houden op het forum.
nee precies dus woonplaats vermelden net als op MP werkt niet. maar sommigen willen het ook alleen maar ophalen. Dat kan dan wel bij mij, heb ik geen probleem mee, maar wel via pb of mail.
ik zou woonplaats ideaal vinden, ik heb een heel klein budvet voor kleding, en de verendkosten maken het vaak dat ik met afhaken en dan door oek voor iets in de buurt.
Mijn wagen, een paar kledingsetjes, positiekleding, en voedingskussen verkocht. Positiekleding alleen merk (esprit), de rest raak ik hier niet kwijt. Ik kijk juist vaak bij te koop gevraagd en als ik iets heb bied ik het rechtstreeks aan de vrager aan. Werkt beter dan het zelf in te koop aangeboden te zetten.
Nog nooit iets opgezet om te verkopen, maar ik heb via hier wel een keer een voorleesboek gekocht. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook niet echt veel in dat gedeelte van het forum kijk. Weet niet waarom. Dat het onderaan staat, maakt me niet zoveel uit. Ik kijk nl. wel bij gratis en aanbiedingen en het vakantieforum.
Vind het niet zo vreemd hoor dat je geen reacties krijgt. 16 kledingstukjes voor 65 euro zal niemand warm voor lopen...merk of niet. Voor dat geld heb je gewoon ook veel grotere/mooiere paketten. Misschien niet leuk voor je om te lezen maar zo denk ik erover... zou echt never zoveel geld betalen voor zo weinig kleding als het tweedehands is..
Ik zit vaak op mijn telefoon op zp, als iemand dan een te koop advertentie neerzet met alleen een link naar marktplaats klik ik alweer weg omdat ik niet makkelijk op marktplaats kan met mijn telefoon. Ik wil gewoon in het topic zelf graag foto´s zien van de aangeboden spulletjes. Misschien een kleine tip?
Al wel geregeld wat aan geboden hier , maar niet verkocht . Ze willen het graag hebben , maar later hoor je niks meer. Via mp gaat het ook niet erg vlot. Heb nu wel een topic weer staan , mis dat er zp bij zit maar dat weet je nooit. Kinderkleren heb ik ook nog , moet nog uit zoeken. zet ik er ook eerdaags bij op .