Het was wel iemand die redelijk actief was ook al wat langer geregistreerd. Hoop gewoon dat ik het alsnog krijg. Maar heb zoiets van als je toch online komt kan je ook wel even mijn berichtje beantwoorden toch
ik heb vaak via hier gekocht maar was een paar keer flink teleurgesteld. echt flink verwassen kleding wat ik gelijk weer heb weg gegooid. ook zeker een paar keer erg blij met de kleding maar ik doe het toch liever niet meer. moet wel iets tussen zitten wat ik erg leuk vind wil ik het nog eens doen. zelf heb ik ook wel eens via hier verkocht. ik doe het meestal tegelijk hier en op marktplaats plaatsen maar meestal is marktplaats veel sneller.
Enkele keer hier wat gekocht. Ik ben gevoelig voor hoe netjes het op de foto eruit ziet, ziet het er gekreukt uit hoeft het van mij niet. Ik hou ook niet van pakketten. Zoek vaak maar 1 setje, als die in een heel pakket zit ga ik er vanuit dat ik het niet los kan kopen dus klik ik het ook weer weg. Ben ook wel een beetje huiverig voor online bij mensen kopen dus kies het alleen als de persoon wat langer lid is en wat meer berichten heeft.. Maar het is ook maar net, heb ik wat nodig. Nu niet, dus zit niet actief te kijken. Het is wel jammer als je weinig tot geen reacties krijgt en je spullen niet verkocht..
ik ben altijd eerlijk in wat ik aanbied...wat je ziet is wat je krijgt...en daarom betaal je ook minder...prijzen van 50 cent per kledingstuk en 75 cent voor een setje enz.... Pakket vaak voor nog minder.... Mamazeyad, Had jij ook niet wat van mij over genomen? Hoop dat het wel goed was! Maar iedereen zijn standaard ligt anders, zo vind ik een shirt wat een klein beetje grijzig is nog goed om te dragen....of een shirtje wat pilt enz...kleding is kleding snap je? Ik heb het niet breed, compleet niet...dus alles word hier gedragen (bijna) Als het echt vies is gaat het de container in..... Denk dat dit forum niet echt de goeie plaats is om te kopen....juist omdat iedereen over baby's praat....het is geen zoeksite snap je? Groetjes, Miranda
Ik vind een shirt wat grijzig is of pilt dus niet meer oke. Ja idd zo ligt het bij iedereen anders. Maar als er iets aan is, zal ik het ook altijd melden. Wil geen gezeur achteraf. Of teleurstelling bij die persoon. Zou het zelf ook niet leuk vinden als ik iets koop en het is kapot/gepild/stinkt naar de rook/verkleurt/zit onder de kattenharen.
nee, er zijn gradiaties in pillen en verkleuren...Zo had ik een wit shirt wat helemaal grijs was geworden...dat verkoop ik dus niet! Maar een blauw shirt wat wat lichter was geworden, (doordat het per ongeluk in de witte was was gekomen) heb ik wel verkocht...heb dan wel ook duidelijk bij de foto vermeld! Dus koper wist ervan.... Krijg je achteraf toch een mail..het is verwassen! Heb haar dan met een kopie van de advertentie om de oren geslagen...daar stond met grote letters in....leuk setje, let op!! Shirt is verwassen, het blauw is veel lichter als het blauw in het broekje omdat het in de witte was terecht is gekomen...daarom betaal je nu 1 euro voor dit setje!! (was van een duur merk...en zeker wel 5 euro als het in goede staat was) Heb het zelfs nog eens per mail verteld toen ze informatie vroeg! (ging trouwens via mp hoor...) kijk ik vind...1 euro...netjes verteld...niet zeuren!! Dan moet je het niet kopen....toch??
Ik doe het nu ook niet meer. Diegene negeert me nog steeds (is zelfs nu online) en beheer heeft ook al een PB gestuurd maar krijgt ook geen reactie. Dan maar op zoek naar een andere broek, maar baal er wel van. Via hier is het toch wat meer vertrouwd dan via mp zeg maar, maar dat is nu ook weg.
kleding van jou was ik blij mee hoor ik heb zelfs dat prinsesserompertje in me ziekenhuis tas gedaan voor bij het eerste pakje
Welke maat heb je? Ik heb eea te koop staan aan positiekleding, zeg anders maar welke broek je wilt hebben (als het je maat is), vind dit soort dingen altijd zo lullig... :x Ik maak er liever een ander blij mee, en denk dan ook, waarom iemand oplichten voor wat is het, 8 euro??? Of je doet een oproepje in de lounge: (forumnaam) gezocht ivm niet nakomen afspraken...
Wat lief aangeboden! Het ging om een positiebroek van de lidl, had zelf al een oproepje geplaatst dat ik die zocht in maat L. Vind die zo lekker zitten en was blij dat ik er een eentje extra kon vinden. Maar goed ergens hou ik hoop en anders hoop ik dat ze heel blij is om op deze manier aan haar geld te komen Toch bedankt meid
Hier heb ik nog niks gekocht. Maar heb bv wel veel positie kleding via marktplaats. Hier kijk ik bijna nooit, moet ik toch eens doen Ik hoef namelijk qua babyuitzet echt niet alles nieuw, maar het moet wel m'n smaak zijn.
Ik heb zelf onlangs nog een pakket verkocht aan iemand die hier ook al reageerde. Was niet duur en het stond hier gigantisch in de weg. Nu nog steeds een pakket met babykleding en een pakket van Stoer! trouwens. Maar die doen het ook op MP niet goed. De advertentie is alweer verlopen. En dan biedt iemand 5 euro voor dat pakket van Stoer! met daarin een jasje, 3 longsleeves, een blousje en een polo. Ja dat vind ik gewoon te weinig! Maar goed. Binnenkort maar nog een keer proberen om het er op te zetten! Herinnert me meteen aan mijn kinderwagen die ik nog moet plaatsen. Maar de keren dat ik heb verkocht is het super gegaan! Het duurt altijd ff voordat er iemand interesse heeft, maar dan gaat het ook goed bij mij!
@lentes wat zoek je dan? ik heb eh een hele kast bom vol haha daar mag zeker dingen uit.. ik zou nooit iemand oplichten snap dus ook echt niet waarom ze het dan moeten verpesten voor n ander ik kan daar met mn verstand niet bij!! als ik iets verkoop dan vermeld ik er ook altijd alles netjes bij maar verkoop eigenlijk nooit kleertjes met vlekje want die geef ik zo weg en doe ik erbij heb altijd wel merk hi hi heb van de week alweer tuniekje en 2 setjes gekocht bij 2 verschillende ben nu alweer benieuwd