Koop of/en verkoop jij hier via Zwangerschapspagina?

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier leek dat we weer wat gingen verkopen op mp . Maar nee meneer kwam niet op dagen ,daar word je nou niet goed van.
    Niet de eerste keer.

Of geen reaties terug van hier bv .

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Frustrerend! En ook erg asociaal.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd maar weg gaat het alleen de vraag is hoe!

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ja MP is tegenwoordig ook bar en boos. Heb nu al 5 kopers en van alle 5 hoor ik niets.

En weg gaat het: denk altijd maar de kringloop/ Roemenie is er ook blij mee.

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Als het goed is komt er zo iemand iets kopen wat we niet verwacht hadden .

Weer iemand die regeerde wij meteen terug gereageerd dat we akkoord . nee dus geen reactie weer.
    Biedingen maar weer weg gehaald.
    Wachten nog op meer reacties terug .
    Nieuwe mp zo fijn not!!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb via hier meerdere dingen verkocht. Dat was wel speelgoed. Kleding niet.

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik verkoop vrij regelmatig spullen via mp en hier tot op heden alles nog verkocht (is ook mooi spul natuurlijk ;)).
    Ook koop ik hier en op mp, wel unieke mooie dingentjes.. Heb ook altijd nog mensen getroffen die net zo eerlijk als ik zijn.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ongelooflijk er is iemand geweest. Fijn hebben wij weer een appeltje voor de dorst .

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb een keer wat gekocht via zp. Heb dan toch het gevoel dat het meer vertrouwd is. Ging ook helemaal goed gelukkig. Snel opgestuurd.

Toch jammer dat mensen hier toch opgelicht worden. Beetje sneu!

Tweede hands kleren koop ik sowieso nooit van een onbekende. Ik geef niet om merk dus dan ga ik net zo graag naar de hema voor wat nieuws.

10. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ben ff helemaal klaar met MP. Zaterdagmiddag zou iemand onze meubels ophalen, niet komen opdagen. 2 uur na afgesproken tijd een email met 1000x sorry. Kan gebeuren dus voor zondagmiddag afgesproken. Precies op afgesproken tijd een email.... Sorry sorry sorry morgen komen we echt. We hadden er al weinig vertrouwen meer in dus met iemand anders afgesproken voor dinsdag. De 1e is maandag niet komen opdagen en heeft niets neer laten horen. De 2e kwam ook niet en mailde zojuist dat ze gisteren niet kon omdat ze geen vervoer had voor de meubels. Of ik ze ff kon brengen? Haha

Ben er klaar mee. Ze gaan naar een liefdadigheidsinstelling in de buurt, die er een gezin blij mee gaat maken.

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juli2009@ Kan me helemaal voorstellen dat je het gehad hebt met mp.En er weinig vertrouwen meer in hebt .
    Wij vertrouwen mp ook niet echt meer hoor .
    Knuffel

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik koop en verkoop via hier, via mp en via fb. Hier zijn het vaak dezelfde mensen, op mp al een aantal slechte ervaringen maar dat komt ook door PostNL.

Nonmerk kleding of pakketen koop ik niet, eigenlijk alleen merk kleding.

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Alles loopt slecht zo te horen. Hier nog wel wat verkocht. Maar het is echt minimaal. Mensen willen ook voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, ik heb wel eens wat dingen verkocht via dit forum en ook gekocht.
    Heb er nu ook drie dingen op staan, maar dat loopt ook voor geen meter. Staat ook op MP en ook daar loopt het niet goed.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Op de eerste rang?? waar ?
    Hier kan iemand gourmet zet voor 5 euro halen . meteen reatie terug gestuurd . moet nog wat horen.

Blender mocht iemand voor 8 euro halen , word zo om half 8 voor 10 euro gehaald[ als het goed is]

Voor weinig mogen ze halen maar zelfs dat gebeurd niet .

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Even een tip (misschien is hij al gegeven hoor)

Ik koop en verkoop erg veel via facebook. Zoek op je regio (0316 = die van mij) en je vind altijd wel iets in de buurt wat met kinderkleding te maken heeft. Voordeel is dat het het dan zelf af kan halen!! Scheelt ontzettend in de verzendkosten.

Via hier ook al veel verkocht en gekocht en tot nu toe ging het altijd goed. Mp loop niet meer zo goed. Is gewoon teveel keuze en mensen bieden ver beneden je vraagprijs. Gratis loopt wel storm ;)

17. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ik denk dat veel mensen die opzoek zijn naar tweedehandse spullen in eerste instantie MP afstruinen. Daar is het aanbod natuurlijk veel groter en daarbij kun je daar uitgebreider zoeken naar wat je zoekt. Ik kijk hier ook weleens voor de gein naar de adv. maar op MP vind ik veel sneller en beter wat ik echt zoek en ook op gebied van prijs valt er op MP goed te onderhandelen.

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dan is het gewoon een kansloze actie. Dan kan ik beter mijn tweedehandse spulletjes aan een goed doel geven ;)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

10 euro binnen ! in plaats van 8 .
    Hoe bedoel je kans loos ? die 5 euro ? de gourmet is nieuw in doos nooit gebruikt .
    Wachten tot morgen dan haal ik de bieding weg.
    Het is graag of niet hoor ,

20. MHMW

MHMW Niet meer actief

Haha nee niet jou vraagprijs of spullen. Maar in het algemeen bedoel ik. Je tweedehands spullen willen verkopen is op dit moment een kansloze actie.

Deel Deze Pagina