Koopdrang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzie83, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    #21 Lynn77, 1 aug 2009
    Laatst bewerkt: 1 aug 2009
    Nou ik speur wel heel veel, ik orienteer eerst op internet, soms ga ik dan ook eerst in een winkel kijken hoe het in het echt eruit ziet, en zoek dan op internet de goedkoopste webwinkel uit of wacht tot de mama mazzeldagen of andere acties met dingen aan schaffen, en heb alleen al de bugagboo met 20 % korting, de box gratis bij de babykamer, dekens van Koeka met 10 % korting, wikkeldoeken van koeka met 15 % korting, kleertjes met 50% korting in de uitverkoop, lakentjes van cottonbaby met 10 % korting, kussenhoes voor sierkussens met 50% korting, 1 aerosleep hoeslaken gratis dmv kortingskaart prenatal, maar nog gaan er bakken met geld door hoor.
    Als ik dit bovenstaande allemaal zonder korting had gehad was het echt duur :$
    *edit* heb even uitgerekent, heb al min. 420 euro bespaard d.m.v korting, toch wel leuk.

Maar ik vind het niet erg om er geld aan uit te geven, wij hebben twee keer een kindje verloren, en veel moeite gedaan om nu na 2,5 jaar eindelijk goed zwanger te zijn, en ik weet ook niet of ik hierna nog zwanger kan raken, dus vind het gewoon leuk om nu alles te kunnen kopen wat ik mooi vind, en niet te bezuinigen, alhoewel ik dus wel let op acties.

Tis alleen dat de salaris strook niet helemaal naar wens is elke maand :D haha die mag wel wat meer zijn!

2. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Nou de laatste 2 maanden heb ik absoluut geen koopdrang meer. zoveel uitverkoop maar kan me er niet toe zetten om iets te kopen.

3. Pooh28

Pooh28 Actief lid

12 jun 2009
    228
    0
    0
    Duitsland
    Voor mij zelf heb ik er helemaal geen last van maar baby spulletjes.... daar kan ik niet genoeg van hebben.
    Goed ik weet dat het overdreven is en dat we ook nog veel krijgen maar wat we zelf kopen is ook echt onze smaak en we kunnen het doen.
    Mijn fam is helemaal verbaast dat ik zo enthousiast over baby kleertjes spreek gezien het feit dat ik voor mij zelf alleen wat koop als het echt moet:D

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mijn vriend wordt echt gek van mij. Maar de dingen die ik koop zijn wel met oog op de baby (misschien niet even reeël altijd :))

hebben een nieuwe auto gekocht omdat de auto die we nu hebben geen airco heeft. Kan na een paar uurtjes in de zon gestaan te hebben het stuur niet eens vastpakken van de hitte. En die warmte krijg je er dus niet uit. Daar kan ik zelf wel tegen maar een klein babytje wil ik daar niet inzetten.

En nog meer van dat soort dingen. Verzin altijd wel een smoesje waarom we iets nodig hebben.

Ben echt jaloers als ik die verhalen lees van vrouwen hier die echt op koopjesjacht gaan. Zo knap als je dat kan!

5. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

:D thanks! Maar het is indd. ook dat ik nu niet werk en dus veel tijd over heb en het vooral in het begin deed uit verveling hihi. Het gaat nu zo goed met al die spulletjes dat we eraan zitten te denken dat ipv 2 dagen gaan werken ik het eerste jaar spulletjes ga kopen of afhalen en opknappen (zoals een schuren, likje verf of beits) en dan weer verkopen. Ik heb er ook echt plezier in en de mensen die het gratis weg doen willen er vanaf dus waarom niet :D vandaag nog gratis dressoir voor ons zelf gehaald hoef ik alleen nog wit te schuren en wit te verfen.

Deel Deze Pagina