Kun je als volwassene ook gymnastiek weer oppakken? Want ik zou zo graag ook weer eens aan de brug willen hangen.. Lijkt me hartstikke leuk om dat weer te doen, alleen dan niet in zo'n strak turnpakje! hahaha, daar pas ik niet meer in! Maar zijn er nog gymnastiekver. die ook gym voor volwassen hebben? Kijken ze dan niet raar op als er een volwassene bij komt'? En hoe goed is ballet voor je conditie? Lijkt me ook leuk! Heb ik vroeger ook gedaan. Maar ik ben echt zo stijf als plank! Zijn er onder onze forummers nog veel die gym of ballet doen?
Is dan earobiqs niks voor je? Of zwemmen of paardrijden? Ik vind volwassen gym al zo oud klinken volgens mij word dat hier gegeven aan 50 plussers
ik weet van een vereniging in Hellevoetsluis, KDO dat zij gymnastiek voor "ouderen" hadden. Of ze dat nog doen, geen idee! succes met zoeken!
Gym kan je hier als volwassenen ook gaan doen, maar vaak zijn het toch 50 plussers. Ik ben één keertje geweest, want vond het wel leuk en mijn tante zat er ook op. Die wordt volgende maand 60. Is bij die ene keer gebleven.