Nog steeds een hoop leuke dingen te koop, waaronder: dames-, heren-, kinder- t/m 140 en babykleding vanaf maat 62. Verder ook nog vier paar schoentjes, waaronder twee paar winterlaarsjes en 2 paar zomerschoentjes. Overal staan prijzen bij en deze zijn exclusief verzendkosten. Hierbij nog even de link naar Marktplaats Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl.
Ik ga zo weer het 1 en ander plaatsen. Voornamelijk dameskleding, maar ook nog wat herenmerkkleding en een schattig spijkerjasje maat 86. Allemaal weer voor 2,50 euro (tenzij anders vermeld). Ophalen of versturen, het is allemaal geen probleem. Ook kan je gewoon langs komen en het 1 en ander hier bekijken en uitzoeken. Voor de meiden die het niet zo breed hebben, kunnen we zelfs wel wat regelen met de verzendkosten. Ik hoef er namelijk niet rijk van te worden (alles gaat in de spaarpot van mijn dochter), maar wil er graag andere mensen blij mee maken. Ik hoor het wel. Groetjes Petra
Zo weer het 1 en ander geplaatst. Hierbij weer even de link naar al mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl
Weer het 1 en ander aan het plaatsen!!! Hierbij weer even de link naar Marktplaats Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Alles ziet er prima uit en mag voor kleine prijsjes weg. Mochten er vragen zijn of iets dergelijks. Je kan altijd mailen, bellen, etc. Groetjes Petra
Weer het 1 en ander geplaatst, waaronders: spijkerbroeken, truitjes, vestjes, etc. Ik heb diverse merken: Esprit, Mexx, Steps, Garcia, Replay, G-Star, G-Sus, etc.
- pantalon van Esprit; - rode top van Steps; - witte longsleeve heren; - zwarte blouse Steps; - witte broek FMB heren; Allemaal gereserveerd! Mensen nog interesse in leuke goed uitziende kleding voor weinig!!!
Weer het 1 en ander aan dameskleding aan het plaatsten in maat 38 t/m 44. Let op alles vanaf 2,50 euro!!!