Kleding koop ik eigenlijk altijd in de sale Tenzij ik echt iets supermoois zie, dan wil ik er wel wat meer geld voor neerleggen.
Bij de C&A 3 halen 1 betalen. Alvast kleding gehaald voor de winter. Wat een geweldige aanbieding!! En gisteren was de therme 1 plus 1 gratis bij de DA. Dus weer body butter gehaald. Daar kom ik wel mee door tot de volgende aanbieding!!!
Wat een leuk topic. Ik volg gelijk even. Ik hoop vaak afgekeurde partijen speelgoed (o.a. playmobiel en lego) op. Dan is de doos beschadigd en kunnen ze hem in de winkel niet meer verkopen. Die koop ik voor een klein bedrag en verkoop ik dan weer door. Ik heb al 3 jaar op rij voor meer dan 400 euro aan speelgoed onder de boom en het heeft me niks gekost. Enkel wat van mijn tijd.
Ik heb vorige week kleding kunnen scoren voor mijn zoontje van Ralph Lauren, Moncler en Tommy Hilfiger te waarde van 267 euro. Ik hoefde maar 95 euro af te tikken en dat werd ik heul blij van. Anders had ik het echt nooit gedaan
Voor de echte koopjesjager begint de sale nu pas! Wij gaan deze week naar Frankrijk. Bij de Carrefour is het zaterdag 90% korting op alle sale items. Dat zijn nog bergen met spullen!
Ik heb net een winterjas gekocht 25 euro in de sale, precies wat ik afgelopen winter niet kon vinden.. Passen was niet heel prettig trouwens, maar je moet er iets voor over hebben..
Ik heb 2 broeken en 2 riemen voor 20 euro totaal bij vero moda gekocht. En bij Kruidvat 2 winterpyjama's voor 3,50
Kruidvat heeft 30% korting op Electra, en nog eens 20% extra korting in je mandje. Ik heb dus een Karcher Window Vac Ruitenreiniger gekocht voor 23.99 euro. (ipv 48 euro) Je moet wel ingelogd zijn en dus een Kruidvat voordeelkaart hebben.
Hema heeft 20% korting op de sale. (Online) Te combineren vanaf 35 euro met een kras en win actie. 5 euro korting bij 35 euro!!! Https://hema-nl.basebuilder.com/?ref_a=scratch-os
Kleding voor m'n zoontje in de sale op de groei kopen (seizoensgebonden) vind ik alleen zo lastig ivm zijn groei. Vorig jaar zat ik op een gegeven moment met die lange warme zomer ook zo goed als zonder zomerkleding voor hem omdat hij toen net besloot te groeien en de winkels vol lagen met winter collectie. Dus toen gauw van marktplaats wat kunnen kopen, maar vervelend is dat wel. Ik dacht in te kunnen schatten in welke maat hij dan zou zitten.. En toen bleek hij in die maat amper te hebben gezeten. Zie soms zulke leuke sale items, maar geen flauw idee welke maat hij volgende zomer heeft.
Via diverse verschillende websites. Gewoon googlen op faillissement of veiling. Let wel op dat je allerlei extra kosten betaald (16% en 21%). Ik merk het laatste jaar dat mensen daar niet op letten en dan maar blijven bieden. Uiteindelijk is het totaal bedrag hoger dan het in de winkel kost.
Je moet kijken welke groeilijn hij aanhoudt, maar het is ook afhankelijk van hoe een merk valt. Bij mij gaat op de groei kopen bijna altijd goed, alleen soms valt het tegen. Nu met een broertje op komst denk ik dat het alsnog wel gedragen wordt.
Hij zit nu met bovenlijf in maat 86 en onderlijf nog maat 80/86. Bovenlijf groeit bij hem sowieso sneller, hij heeft de korte beentjes van z'n vader.