Maar die komt er wel binnenkort heb ik laatst gehoord toen ik in de winkel was. Alleen heb ik niet begrepen/gevraagd of je het ook thuis kan laten bezorgen . Overigens ook geen idee of ze daar deze kortingsacties dan ook gaan houden !
het duurt ongeveer ander half uur voor dat ik bij een villa happ winkel ben.jammer maar bedankt voor de tip
Ik had een leuk jasje gezien van 34,95 voor 25,- Maar daar kreeg ik dus niet nog 50% overheen.. dus ik vroeg nou dan over de 34,95 50% kreeg ik ook niet. Dus het is niet op het gehele assortiment blijk baar.
helaas hier met een volle tas bij de villa hap weg, ik kon de verleiding niet weerstaan hihihihihihihi leuk zomerjasje(ook net 1 bij c&a gehaald) een leuk jurkje en een mooie blouse.
@ikbenhetmaar. Dat is vreemd. Ik heb ook een leuk donkerblauw zomerjasje gekocht was ook van 34,95 voor 25 en daar wel de helft van af. Dus voor 12,50. Misschien bepaalt elke Villa Happ zijn eigen regels. Wel flauw.
Nou wat raar zeg! Had gewoon dat stikkertje van 25.- eraf getrokken ! Haha! Hier was het vorig jaar rond sinterklaas dat kleren dus van te voren allemaal prijzen gekregen hadden van bijv 30, 25, 15, 10 enzo en daarna werd het dus ook die 50% korting en toen hebben wij dus heel wat dingen gehaald, een trui voor 2.50 en een spijkerjurkje voor 7.50 etc. Zijn vanmiddag heel eventjes geweest, maar al het leuke hadden we al vonden we, heb alleen een paar pakjes voor de poppen meegenomen (gewoon maat 50 , haha)!
ik had ook 1 shirt voor mijn dochter die was afgeprijst van 20 euro naar 7.50, ging dus wel 50% af Verder nog 2 broeken en een tshirt voor Tygo