misschien je eerst eens verdiepen in een persoon voor je zulke uitspraken doet... maar goed je openingspost was ook al geschreven met het iq van een aardappel dus echt menselijk nadenken kan je schijnbaar niet
Maar waarom zou je voor 5 kinderen (of 6 of ik weet niet?) elke keer in hemelsnaam een nieuwe babykamer moeten kopen?
Nee jij hebt lekker een hoge iq! Als je even je goed leest dan wist je wel wat ik bedoelde.. Ik mag toch lekker zelf weten aan welke type mensen ik irriteer!? Dit is toch ook een normale forum waar iedereen zelf lekker mag plaatsen wat tie wil plaatsen? Of moeten ze eerst bij jou een akkoordje ophalen?
Pardon? Als je als aardappel wordt uitgemaakt en daar terug op reageert dan ben je niet agressief?! Reageer zoiezo niet meer op die forum/marktplaatsalholic
Helemaal gelijk! Ga ik zo een topic openen: Ik irriteer me aan verwaande snobs hier Hopelijk val jij nooit van je gouden stoeltje af want dan val je hard!
(niet alles gelezen) Ik vind - dus mijn mening - dat jij jezelf wel belachelijk maakt met zo'n topic. Want ik begrijp werkelijk waar niet waarom je dan niets met je irritatie doet tegen over de mensen die in real life dit soort dingen tegen zeggen.... Daarnaast vraag ik mij ook af waarom jij je in godsnaam zo druk maakt... Met andere woorden: get zelf a life. Je bent namelijk in mijn ogen geen haar beter dan de mensen die zo tegen jou 'zeuren' (of goed bedoelde adviezen willen geven)
Weet je wat ik nou zo mooi vind? Dat iedereen zo verschillend is. Niemand kan gelijk zijn. En dus ook niet hetzelfde willen en/of kunnen kopen. De een koopt een splinternieuwe kamertje van bijv. 1000 euro, een ander voor 100en weer een ander 2e hands via mp. NOU ÉN......????? LEVEN EN LATEN LEVEN
Als je niet met hormonen om kan gaan is het dan slim om zwanger te worden? Om me op dit niveau te houden.....
34 weken happy en gelukkig zwanger.. Inmiddels velen centjes lichter aan mijn wonderbaby.. En ik geniet ervan. Heerlijk.. Wie het niet kan uitgeven: Prima! Maar je mag ook ipv het belachelijk vinden iemand gunnen.. Wat mij betreft mag deze topic wel gesloten worden. Aangezien meer dan 80% niet begrijpt en lomp reageert.