zucht...zoals de meeste hier al zeggen: het is vaak niet een kwestie van kunnen maar willen... my goodness hoe hoog in je bol kan je het hebben
Volgens mij zijn we een beetje van de beginpost afgedwaald. Ik snap wat TS probeerde uit te leggen, maar het had wel iets tactischer gemogen. Je zegt dat je respect hebt voor degene die wel koopjes jagen, helaas is dit niet terug te vinden in je posts.
Maar meid, iedereen reageert zo lomp omdat jij zelf ook weinig subtiel bent. Weet je wat het is, als jij het fijn vind om geld uit te geven, prima. En wat andere mensen daarvan vinden is niet jouw probleem.. Ik heb het ook al eerder in dit topic aangegeven, ik ga niet in discussie met mensen over geld. Moet je ook gewoon niet doen, bespaart je een hoop stress en ergernis!
waarom niet... zij mag toch ook iemand bewust onderuit trappen.. in dat geval is het wie kaatst kan de bal vol in zn gezicht terug krijgen hoor
Ik ben zo'n sufferd die met dat soort dingen in haar hoofd blijft zitten, ook al ken ik de persoon totaal niet.. Dus ik behoed mezelf daar liever van haha..
WIL.. nu weten we het wel dat je volledig bent los gegaan wat betreft de babyuitzet. Zonder uit de hoogte te doen, maar als we zouden willen konden we wel voor 100 baby's een Tommy Hilfiger babyuitzet of whatever kopen.. maar wat moet je ermee? De stoep hierbuiten gaat niet voorzichtiger om met een Hilfiger spijkerbroekje dan een H&metje.