Koopjesjager irritatie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Veratje, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het zal mij overigens een worst wezen of iemand alles nieuw/van het duurste merk/allebei koopt, alleen maar koopjes achterna jaagt of een combi daarvan. Als diegenen maar gelukkig zijn!

Maar je OP stoorde me een tikkeltje..

2. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen

:( dus.......

3. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Precies.. Met die intentie koop ik ook spulletjes. Ik hoop dat de volgende dat dan ook mag en kan gebruiken..

Ik ben blij dat ik man heb die goedkoop "duurkoop" vindt.. Zo dan schep ik er nog even lekker wat bij :p

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja er zijn nog een paar van die merken... Maar vingino is wel 1 van de opvallendste.... Blijkbaar zijn ze echt geweldig ofzo?
    Nahja wat ik zei... Wj kopen ze niet dus kan er weinig over zeggen.

Dochterlief draagt enkel onder dwang spijkerbroeken.
    En ik hoef geen style iconen in de kast... Omdat ze zo cool zijn :)

Maar als iemand mij kan vertellen wat er beter is aan vingino waar geen enkele andere broek aan kan tippen.... Dan ben ik toch wel benieuwd :)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Je geniet er wel van he? :)

6. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Daarom zeg ik ook: respect!

7. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik snap het wel hoor ... ik heb me ook moeten verdedigen om het feit dat wij zo'n beetje alles nieuw kopen. Te duur, zonde van het geld, nergens voor nodig, op Marktplaats staan prima kamertjes etc. etc. etc.

Ik heb het naast me neergelegd. Laat maar lullen. Ik ben na 11 jaar eindelijk zwanger en dan vind ik dat ik alle recht heb om mezelf uit te leven in de Babypark. Plus dat ik het kan betalen dus ja ... ene oor in, andere oor uit.

Zo moest ik me afgelopen weekend verdedigen bij mijn stiefmoeder, toen ik aankondigde de billy boekenkast die op de kamer stond wat de kinderkamer wordt, naar de stort te brengen ... zeer verbolgen werd mij medegedeeld dat dat prima kan op de kinderkamer (die een totaaaaal andere kleur heeft) en anders kon ik 'm toch wel laten spuiten :(:( Ja, idd, ik ga een kast krap 6 tientjes voor ruim 100 euro naar de spuiter brengen ... ik denk het ook..

Laat gaat, maak je er gewoon niet druk over. Zeg gewoon iets van "ja, had gekund ..." en rep er niet meer over.

Veel beter en rustgevender ;)

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik heb hier ook iemand in de familie die jaloers is omdat mn zoontje regelmatig merkkleding heeft. Diegene zou dan nooit zeggen dat hij er leuk uitziet ofzo.
    Haar kids lopen 100 jaar achter qua kleding en ziet er niet uit maar ieder zn ding. Maar ze is hartstikke jaloers omdat hij merk draagt.. echt jammer. Maar zo geeft iedereen zijn gels weer anders uit

9. Koon

Koon Niet meer actief

Zo, gaat het? Ik snap echt werkelijk niet waar je je druk over maakt. Vervelend als iemand een andere mening heeft die zo tegen je gevoel in gaat, maar dat mag toch. Je kan toch ook tegen je vriendin zeggen dat jij hebt op deze manier doet omdat je dat belangrijk vindt.
    Jij verwacht van jouw vriendin hetzelfde als wat zij van jou verwacht. Meegaan in dezelfde mening.

Wat nou als je het wel te besteden hebt, maar geen honderden euro's uitgeeft aan nieuw merkspul? Ik weet zeker dat jij dat niet aan mijn kind af kan zien. En ook niet dat hij in Jumbo luiers zijn poepie doet :p

Live and let live!

*gaat weer verder marktplaats afstruinen*

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Als je van je ongewenste geld af wil heb ik een rekeningnummer zodat je kapitaal heel goed terechtkomt ;):p

je trekt het jezelf nogal persoonlijk aan. heb je het geld om te kopen wat je wil? ga lekker je gang! wie houdt je tegen? Maak je toch niet zo druk om wat een ander vindt of te besteden heeft.

Wij zitten er ook redelijk warmpjes bij, maar ik vind het niet nodig om het geld over de balk te smijten.
    Wij moesten vroeger thuis elk dubbeltje omdraaien dus ik weet hoe het ook anders kan zijn.
    Ik kan er enorm van genieten als ik op spullen bespaar en dus geld overhoud voor andere dingen.
    Dit wil echt niet zeggen dat ik mensen die hun geld wel laten rollen belachelijk vind, ik zou het alleen zelf niet doen omdat ik zo niet inelkaar zit.

11. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Nope.. Juist niet.. Never mind..

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    je zal er vast wel achter komen dat bepaalde dingen die je hebt gekocht echt onzin zijn of onnodig, maar dat zal vast iedere zwangere wel hebben.

13. Saskia78

Hehehe je beseft dat met deze post... Je je precies verlaagd tot haar niveau hè :)

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Aardig.. Dan zou ik ook niks leuks meer zeggen :(

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat is trouwens niet altijd zo hoor. :D (goedkoop/duurkoop)
    Soms wel. Laatste weer eens lekker goedkoop voor mezelf geshopt. Zitten er allemaal al snel gaatjes in mijn kleren.

Maar het grappige is dat ik met boodschappen doen juist weer een kick haal uit het zo weinig mogelijk betalen :) Dus voor 50,- boodschappen doen. Dat gaat straks vast niet meer lukken met een ukkie erbij.

16. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Wauw jij begrijpt het inderdaad.. Ik hou ook altijd mijn mond dicht ;) maar met bijna 35 weken zwangerschap gaat dat niet altijd :x

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Je geniet niet van je aankopen? :(

Echt, als je het kan missen is het toch prima? Als het je maar gelukkig maakt! Maar als het je niet gelukkig maakt, is het wel weer verdrietig..

18. Saskia78

Sterker nog... Er zijn genoeg mensen waar het me ook niet van interesseert of ze gelukkig zijn :)
    Laat staan, wat voor kleding ze hun kind aan doen.

19. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

die respect is bij jouw ook ver te zoeken...;)

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben ook benieuws wat de miskoop van de uitzetlijst wordt. Ik vraag bij vriendinnen al na. Wat is nu echt onzin op die lijst of waar zou je mee wachten?
    Jullie nog tips? (sidestep)

Deel Deze Pagina