Koopjesjager irritatie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Veratje, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Laat iedereen lekker zelf weten waaraan ze geld uitgeven!

De een wil alleen maar merk producten/kleding en de ander alleen maar merkloos. Nou lekker laten gaan dus! Zolang de rekening op het eind van de maand niet bij mij in de bus ligt vind ik het wel prima

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Oh maar die jurkjes zijn ook best leuk hoor. Vanmorgen toevallig nog 1 uit de kast gehaald die te klein is geworden,dan is het wel weer minder zonde omdat hij toch maar €5 was :)

3. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    misschien moeten we een club opstarten haha hier nog een verslaafde hahahaa

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja das echt respect voor anderen hebben idd... Heeeeeelemaal gelijk... Weet niet maar hoe kan jij in vredesnaam weten of andere kinderen wel tegen andere luiers kunnen??
    Ok ik gebruik ook alleen pampers maar je bent echt heel erg raar bezig.. :x

5. senta

senta Niet meer actief

Slecht in het geld nee koopjesjagen ja.
    Nieuwe kinderwagen nee ga voor 2e hands
    Nieuwe kamer nee meubels hebben we nog van de 1e wel nieuwe aankleding
    Pampers weet ik nog niet denk het wel. Maar in de aanbieding.
    De rest waar ik tegenaan loop wat betreft kleding. Name it lief dirkje bfc zijn favoriet maar niet heilig. Zeeman en primark hebben ook leuke dingen.

Ik ga graag voor koojes ben daar ook echt trots op. Maar kraak een ander niet af alleen ik besteed het graag aan wat anders vakantie bijvoorbeeld. Of elkaar.

6. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dan zou het hier ook een stuk socialer zijn ;)

7. Koon

Koon Niet meer actief

Inderdaad!!!

8. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Ik vind het wel grappig dat je je irriteert aan mensen die jouw aanvallen op jouw keuze om veel geld over de balk te smijten (jouw goed recht als je dat kan en wil) maar als je dat niet doet dan ben je jaloers, laat je je kids voor aap lopen, ben je goedkoop.

Er is een prima middenweg maar dan nog je bent niet wat je draagt, als je zo denkt dan ben je heel oppervlakkig en bewijs je iedereen zijn punt hier die enig commentaar op je heeft.

9. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    :d:d:d

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Nope... Maar in ieder geval wel TEVEEL voor een lapje stof ;) :p

11. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja ik zou ook boos worden als ik 3 maanden droog brood moet vreten omdat mijn zoon een (veel te) duur truitje heeft gekregen :)

12. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier ook de hm jurkjes, heeeeeeerlijk om mee buiten te spelen en te ravotten.. Grasvlekken etc maakt dan ook niks uit :p

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nouja, ik vind het op zich ergens wel zonde... Omdat er nog meer kleding in de kast ligt die ze dus bij voorkeur niet aan trekt ;)

Maar handig is het wel... Ze is nogal een miepie met kleding en als ze het niet leuk vind of niet lekker zit draagt ze het echt niet.
    En die jurkjes zijn altijd trefzeker :)

14. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Oké hier geen jurkjes :D Maar de broekjes en truitjes van H&M zijn ook absoluut favoriet! En uiteraard shop ik met opgezochte kortingscodes ;):p

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahahaha ja!

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

haha geweldig, nou de wereld word een stuk aangenamer dan :p

Ik moet zeggen dat ik altijd wel voor een bepaald merk schoenen ga, omdat mijn kindjes aparte voeten hebben (dochter heel smal en lang, zoon weer heel breed e.d.) maar dan koop ik ze vaak als ze voor 50% zij n n dan heb ik 2 paar schoenen voor 125 euro ofzo maar andere schoenen werken gewoon hier niet (zweetvoeten, struikelen, kapotte voeten, blaren e.d. ) ze hebben wel een goedkoop paar ernaast voor spelen e.d. maar naar schoon hebben ze goede schoenen aan (en dat krijg je niet door een dure prijs maar een goede maker die toevallig aan de prijs is hihi) ik sprak pas iemand die had hele dure schoenen, maar totaal zonder enige pasvorm echt zo'n merkgek, die heeft ze na een maand weg kunnen gooien omdat dochter steeds haar nek brak haha

17. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja maar die werken niet altijd, pas hadden ze de korting zomaar eraf gehaald, stelletje stouterikken haha

Ik vind H&M ook prima hoor, ja je doet er geen 4 seizoenen mee ofzo maarja lekker boeien, dat is over 4 seizoenen ook niet meer mode (dan wil je weer wat nieuws)

18. Ik ben vroeger gepest, omdat ik niet de juiste kleding aanhad, volgens sommige kinderen in mijn klas. Maar volgens mij komen zulke gedachtes echt niet bij kinderen zélf vandaan, maar bij hun ouders. Die maken hun kids wijs dat ze meer waard zijn, omdat ze duurdere kleding aan hebben en duurder speelgoed hebben. Echt extreem triest gewoon!

Als sommige mensen nou eens net zoveel moeite zouden nemen om hun kinderen sociale vaardigheden bij te brengen, als dat ze geld aan merkkleding uitgeven, dan zou de wereld er een heel stuk mooier uizien ;)

(Dit geldt trouwens niet voor alle mensen die merkkleding voor hun kinderen kopen, maar wél voor die ouders die bovenmatig geïnteresseerd zijn in hoe schattig hun kind eruit ziet, ipv hoe schattig hun kind is!)

19. Saskia78

Mja ik koop er ook niet zo vaak iets voor mezelf eigenlijk..
    En dochterlief doet sowieso geen 4 seizoenen met die jurkjes.

En voor de medeverslaafden... C&a heeft ook van die simpele soepele jurkjes alleen is de stof van iets betere kwaliteit.
    Maarja.. Die zijn dan ook 15€ ipv 5€.

H&m broeken past dochterlief trouwens meestal niet. Ds die kopen we ook niet.

20. Saskia78

@bolkje: ik droeg vroeger veel zelfgemaakte kleding en dacht dat iedereen dat maar stom vond.
    Hoorde jaren later dat iedereen het juist cool vond dat ik zo mijn eigen plan trok. In feite weigerde mijn moeder gewoon merkkleding te kopen....

Vind het dan ook heerlijk om te zien hoe mijn kleuter echt een eigen smaak heeft en zich helemaal niets aantrekt van wat een ander daar van vind.

Deel Deze Pagina