Amerikaanse verkiezingen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sneakers, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneakers

sneakers Actief lid

5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trump boos om

Hoe het daar aan toe gaat vind ik maar bijzonder. Je hebt maar 2 mogelijkheden om te stemmen...en ze maken elkaar maar zwart. Elkaar door t slijk halen. Lijkt wel een tv show ipv verkiezingen. Ben benieuwd wie er gaat winnen. Wie denken jullie? En zou je stemmen als je Amerikaanse was?

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind de kandidaten die ze nu in de aanbieding hebben werkelijk allebei helemaal niets.

Trump vind ik te lomp en met de Clintons heb ik het wel gehad, dat eindeloze gekronkel voordat ze de dingen bij hun naam noemen. Zo moeilijk is het toch niet om toe te geven dat je een longontsteking hebt?

Dat gezegd hebbende, ik zou wel op Clinton gaan stemmen, als minst slechte van de twee.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Helemaal dit. Ik baal dat Sanders geen enkele kans heeft gemaakt.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Tja, vreemd gedoe.

Ik vind het zo grappig dat die Arubaan die toen zijn zus naar voren schoof als presidentskandidaat werd beschuldigd van corruptie en zij zou alleen een doorgeefluik van hem zijn e.d. Bij die Clinton is dat toch niet veel anders? Of zie ik het nou zo raar?
    Daarbij vraag ik me af of zij ook daadwerkelijk afstand zou doen van de terreurdaden die haar man op zijn naam heeft staan, ik ben bang van niet. Die Trump is nog vele malen erger.

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik volg het niet zo maar trump is een gevaarlijke kandidaat.
    dat snap ik dan wel weer.
    een heel achterbaks en naar ventje.
    en verder... tja alles is groter in amerika dus het hele mediacircus om de verkiezingen ook.
    en idd best jammer dat er zoveel modder gegooid moet worden om je over te halen om op die of die te stemmen.
    hoop wel dat hilary wint omdat ik de republikeinen ook eng vind door hun iedereen een wapen standpunt

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Het is eerder omgekeerd, hij (Bill) zou meer een doorgeefluik van haar (Hillary) zijn dan omgekeerd. De afspraak tussen die twee was dat hij eerst president zou worden en dan zij.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Ja dat bedoel ik, maar misschien een beetje verwarren omdat ik alleen de (gezamenlijke) achternaam noemde. Maar ik geloof idd niet dat zij iets anders gaat doen dan haar man net zoals vader en zoon Bush.

8. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik mag toch hopen dat zij de sigaren in de doos zal laten. :$ :D

9. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ik vind het zo jammer dat het debat weer alleen op moddergooien is uitgelopen. Wat ze allebei nu precies politiek willen blijft maar in het midden hangen.

Ik zag dat er gezegd werd dat je maar op 2 mensen kunt stemmen, maar dat is niet correct. Er doen deze verkiezing veel meer kandidaten mee, maar die zullen het niet redden. Hierbij een link met meer info https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_presidential_election,_2016 (wel een beetje droog geschreven).

10. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Het is bijzonder dat in zo'n groot werelddeel er niet betere kandidaten waren dan deze twee. Om te huilen. Maar liever Hilary dan die lompe hork met een dooie marmot op zijn hoofd.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Ik denk dat Bill de toekomstige stagiairs eerst zal moeten goedkeuren haha.

12. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Arme Hill.....

13. sneakers

sneakers Actief lid

5 okt 2015
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou denk ook Hilary stemmen als k Amerikaan was maar alleen om dat ik Trump totaal niet zou zien zitten als President.
    Dank je voor de link. Ik bedoelde ook niet 2 in totaal maar uiteindelijk... of zeg ik dat ook niet goed? Wat ik me afvraag dan nog. Hoe meer geld hoe verder je het schopt vanwege je camapgnes? Ik heb me er nooit echt in verdiept vandaar

14. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Dit idd, vind het erg vreemd eigenlijk, zo'n groot land en dan heb je die 2.
    Ik zou ook eerder voor Hilary stemmen, gewoon omdat ik Donald een enorme kwal vind.

Ik had mijn vriend gevraagd of hij gaat stemmen en zo ja op wie. Hij zei dat hij gewoon helemaal niet gaat stemmen, hij vind beide kandidaten gewoon helemaal niks. Dat kan natuurlijk ook, niet stemmen. :p

Deel Deze Pagina