Nu heb ik hier in de buurt iedere supermarkt gehad voor Koopmans kruidnoten voor zelf te bakken.. alles op!! Mijn zoontje en ik heben t zondag voor het eerste gedaan, en hij vind het geweldig!! hij vraagt iedere dag: mama bakken, koek? piet? pff.. zo frusterend als je het dan nergens kunt vinden omdat het uitverkocht is en niemand weet wanneer en of het nog voor 5 dec geleverd word :S hebben jullie ze nog wel ergens gezien?? gister bij de makro ook uitverkocht!! niet normaal toch
Ik weet niet waar je vandaan komt maar hier bij de Hoogvliet liggen de schappen vol met Koopmans kruidnoten om zelf te bakken.
Pepernoten zijn heel makkelijk zelf te maken (pak even mn boekje erbij) ....... 100 gram zelfrijzend bakmeel (of gewoon bloem met een beetje bakpoeder) 50 gram witte basterdsuiker mespunt zout 1 theel. (of meer, naar smaak) speculaaskruiden 40 gram boter 2 eetl melk of sterke koffie Mengen, kleine balletjes maken In de oven op 175 graden. Dacht ong. 20 min, mss ietsje langer. Tot ze goed krokant zijn Groetjes!
hier staan ze wel nog in de winkel ander ga je hele telefoongids na met supermarkten vraag je het zo per telefoon hoef je niet al die winkels af te rennen Ik heb het zelf nog nooit gedaan zoveel supermarkten gebeld maar heb het wel toen voor mekaar gekregen om alle speelgoed winkels in nederland af te bellen voor een voetbal ernie die ze gelukkig nog in groningen hadden
Hier in Breda nog in de Super de Boer zien liggen... in de aanbieding ook nog. Maar mij niet gezien hih. Ik vroeg me het namelijk al af hoe ik ze moet bakken, die kleine dingen. Ik koop ze wel kant en klaar
Hier waren ze ook al uitverkocht! Maar ik ga ze wel zelf maken met de ingrediënten. Heb ze ook een jaar van de aldi gehad, die waren ook lekker. Dus misschien anders daar kijken (of bij de lidl)?
Jumbo heeft ze ook van het merk Home-made. De kruidnootjes (die m'n man vanmiddag gemaakt heeft) zijn al bijna op. Jammie.
hier hebben ze ook nog vol op hi hi ik heb vanmiddag nog 4 pakken in geslagen omdat jeremy er ook zeer zeker gek op is