Koopt jou man/partner/vriend maandverband/ tampons voor je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nijn84, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Ja hoor waarom niet? Hij haalde ook gewoon zoogcompressen toen ik ze nodig had en tepelhoedjes (ook uitgebreid besproken met de apotheekassistente welke hij nou moest hebben), wat maakt hem dat uit. Was vast zo'n 16-jarige die je man raar aankeek. Ik bedoel een volwassen mens snapt echt wel dat ie dat niet zelf nodig heeft. ;)

2. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Mijn vriend heeft daar totaal geen problemen mee.

Hij heeft laatst zelfs mascara voor me gehaald :D

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ja hoor, zonder problemen :)

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ja hoor dat haalt mijn man gerust.
    Maakt ie geen probleem van.

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Jahoor, waarom niet?

6. Seth

Seth Niet meer actief

nouja hij probeert het wel....

maarja moest ik ff uitleggen het verschil tussen
    "alWays en alDays"...... :D

7. Snap niet dat hij dan raar aangekeken wordt.

Mijn man haalt het niet voor me, maar hij haalt dan ook zelden boodschappen en heeft geen idee wat hij dan mee moet nemen. Al leg ik het uit, dan zou hij nog met het verkeerde aankomen. En ik heb toch een voorraad hier :p al heb ik ze voorlopig niet nodig.
    Hij heeft wel een keer kraamverband voor me gehaald.. ging toch wel hard er doorheen.

8. tulip

tulip Niet meer actief

whahaha, hell no!!

Ik zal wel de enige man hebben, maar dat is echt iets waar hij zo weinig mogelijk van wil weten.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja hoor..

Zelfs lactulose ('ze kan niet poepen') en klysma's ('ze kan nog steeds niet poepen') na de bevalling haha.

Al is het eigenlijk nooit voorgekomen dathij maandverband moet halen omdat ik altijd de boodschappen doe.

10. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik heb het net even gevraagd en als hij een kar/mand vol boodschappen heeft dan wel, maar om alleen naar de winkels te gaan voor mv of tampons zoudie niet doen :D

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier is het nu 1x gebeurd geloof ik. En kraamverband in de kraamweek. Maar toen kwam hij de verloskundige toevallig tegen in de Etos en heeft hij haar om advies gevraagd ;)
    Met maandverband kopen had hij ook een vrouw die daar liep om advies gevraagd haha. Heel toevallig de goede meegenomen.

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier haalt hij het ook zonder probleem moet het nodig zijn. Normaal heb ik ze altijd op voorraad.

13. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    mijn man maakt dat niets uit hoor.

14. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Die van mij ook niet, hoor. Hij wil alles voor me halen MAAR dat niet,haha.

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ja hoor, mn exman kocht dat gewoon. Steker nog, dat zou ie nog steeds wel doen. :)
    Ook mn pa koopt dat wel s voor me, als t ergens in de aanbieding is bij hem in de buurt ofzo. Moet ik wel heel precies doorgeven wat ik moet hebben hoor, wil niet weten waar ie anders mee aan komt zetten haha

16. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

maakt mijn man niks uit.
    de verpakking herkent ie ook wel in de winkel, dus vragen hoeft ie niet.

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.172
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn man haalt de boodschappen en ja, daar horen soms tampons bij. Daar ga ik echt niet speciaal zelf voor rijden hoor. ;)
    Ik verbaas me trouwens over de reacties van dames die bang zijn dat manlief het verkeerde meeneemt. Mannen worden niet ongesteld, maar ze kunnen (in de meeste gevallen) wel lezen hoor. Ik hen de eerste keer gewoon gezegd: OB, de normale. Da's een blauw/groen doosje met linksboven een geel stukje. En voila: 't is helemaal goed gekomen.

18. Within

Within Niet meer actief

Hij zou het best doen, alleen laat ik het hem niet doen :p Omdat hij dan niet thuiskomt met wat ik gebruik..

19. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ja hoor, dat doet ie wel eens.

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor, zou niet weten waarom niet en zou het ookerg kinderachtig vinden als hij dat niet zou willen kopen. Het is in mijn ogen net zoiets als shampoo of tandpasta kopen.

Deel Deze Pagina