Ja hoor waarom niet? Hij haalde ook gewoon zoogcompressen toen ik ze nodig had en tepelhoedjes (ook uitgebreid besproken met de apotheekassistente welke hij nou moest hebben), wat maakt hem dat uit. Was vast zo'n 16-jarige die je man raar aankeek. Ik bedoel een volwassen mens snapt echt wel dat ie dat niet zelf nodig heeft.
nouja hij probeert het wel.... maarja moest ik ff uitleggen het verschil tussen "alWays en alDays"......
Snap niet dat hij dan raar aangekeken wordt. Mijn man haalt het niet voor me, maar hij haalt dan ook zelden boodschappen en heeft geen idee wat hij dan mee moet nemen. Al leg ik het uit, dan zou hij nog met het verkeerde aankomen. En ik heb toch een voorraad hier al heb ik ze voorlopig niet nodig. Hij heeft wel een keer kraamverband voor me gehaald.. ging toch wel hard er doorheen.
whahaha, hell no!! Ik zal wel de enige man hebben, maar dat is echt iets waar hij zo weinig mogelijk van wil weten.
Ja hoor.. Zelfs lactulose ('ze kan niet poepen') en klysma's ('ze kan nog steeds niet poepen') na de bevalling haha. Al is het eigenlijk nooit voorgekomen dathij maandverband moet halen omdat ik altijd de boodschappen doe.
Ik heb het net even gevraagd en als hij een kar/mand vol boodschappen heeft dan wel, maar om alleen naar de winkels te gaan voor mv of tampons zoudie niet doen
Hier is het nu 1x gebeurd geloof ik. En kraamverband in de kraamweek. Maar toen kwam hij de verloskundige toevallig tegen in de Etos en heeft hij haar om advies gevraagd Met maandverband kopen had hij ook een vrouw die daar liep om advies gevraagd haha. Heel toevallig de goede meegenomen.
Ja hoor, mn exman kocht dat gewoon. Steker nog, dat zou ie nog steeds wel doen. Ook mn pa koopt dat wel s voor me, als t ergens in de aanbieding is bij hem in de buurt ofzo. Moet ik wel heel precies doorgeven wat ik moet hebben hoor, wil niet weten waar ie anders mee aan komt zetten haha
Mijn man haalt de boodschappen en ja, daar horen soms tampons bij. Daar ga ik echt niet speciaal zelf voor rijden hoor. Ik verbaas me trouwens over de reacties van dames die bang zijn dat manlief het verkeerde meeneemt. Mannen worden niet ongesteld, maar ze kunnen (in de meeste gevallen) wel lezen hoor. Ik hen de eerste keer gewoon gezegd: OB, de normale. Da's een blauw/groen doosje met linksboven een geel stukje. En voila: 't is helemaal goed gekomen.
Hij zou het best doen, alleen laat ik het hem niet doen Omdat hij dan niet thuiskomt met wat ik gebruik..
Ja hoor, zou niet weten waarom niet en zou het ookerg kinderachtig vinden als hij dat niet zou willen kopen. Het is in mijn ogen net zoiets als shampoo of tandpasta kopen.