Ja hoor heeft hij geen probleem mee. Moet dan wel zeggen welke ik wil, anders krijg ik hele andere. Maar heb voorlopig genoeg in huis 2doosjes van 56tamppons en gebruik ze voorlopig nog niet
Toen ik al die grote kraam verbanden zat was is manlief maandverband gaan halen. Was vergeten te vertellen wat ik wilde hebben maar hij kwam thuis met de juiste. Wat bleek, hij had 2 vrouwen aan de mouw getrokken en gevraagd wat een beetje goed was en wat hij het beste kon nemen
Nee hoor, heeft ie geen problemen mee hoor ... zelfs niet te beroerd om als ie het niet weet om een werknemer aan te schieten Vorig jaar in Portugal toen ik een mk kreeg, is hij zelf naar Supermercato gegaan en toen hij er met de dame niet uitkwam, heeft ie maar van alles meegenomen. En een deel staat nog altijd op de badkamer (mini tampons vooral)
Ja hoor geen probleem. Moet er wel bij zeggen welke maar tegenwoordig weet hij meestal wel de goeie mee te nemen als ik niks zeg.
mijn man haalt het ook in de winkel, hij vraagt zelfs verkoopster/vakkenvuller als ie het niet kan vinden. Laatst hebben ze me 4 vakkenvullers naar de juiste verpakking gezocht samen met hem.
Mijn man vind het ook niet erg. Kraamverband, maandverband, tampons hij heeft het allemaal gehaald hier. Ohja ik moet er wel bij zeggen dat ik hem eerst een haarfijne uitleg geef van wat hij precies moet halen....
Ja natuurlijk doet hij dat wel. Zou niet weten waarom niet. Maar als hij dat voor mij zou (moeten) meenemen mag hij wel zowat een foto meenemen ervan want hij presteerd het altijd de verkeerde dingen mee te nemen.
Hmmm meestal niet maar meer omdat ik het gewoon zelf altijd haal en hij dus gewoon niet hoeft. Maar als ik het vraag zou hij het doen maar denk echt wel met een licht schaamtegevoel. Ik bedoel, zelfs ik heb dat als ik van die "speklappen", zoals vriend ze noemt, moet kopen en iedereen dus denkt heeey dies ongesteld ach gut. Denken ze misschien niet echt maar ik denk wel dat ze dat denken . En mijn vriend heeft misschien iets als: och sneu voor die man, tis is weer die tijd van de maand, die is vast door zijn hormonster van een vriendin naar de winkel gestuurd
Geen probleem en zonder schaamte... en ja, hij neemt ook wel eens het verkeerde mee. Maar goed, ook daar maak ik dan geen probleem van. Ben al blij genoeg als hij het haalt als ik het nodig heb
Ja hoor doet hij niet moeilijk over,,ook toen ik bevallen was kwam hij thuis met een hele boel maand verband, ik denk dat hij die hele band vol heeft gepakt, haha,, maar had in ieder geval genoeg
hier ook geen probleem hoor. na de bevallingen heeft hij ook gewoon gehaald hoor, maakt hem niets uit! wil alleen wel precies weten welke ik nodig heb,omdat er zoveel verschillende soorten zijn..
Mijn man maakt dat ook niks uit. Toch haal ik het meestal zelf, want hij komt meestal met het verkeerde thuis
No problem! En tegenwoordig brengt ie ook nog de goeie mee. (vroeger wel eens mini's of zonder inbrenghuls, wat ik dus nog altijd niet kan gebruiken )
Ja hoor, hier geen probleem. Hij vraagt dan altijd, welke moet je die harde doos of die zachte verpakkingen.
Hier haalt vriendlief het ook zonder problemen. Na de bevalling ook kraamverband en zoogcompressen enzo. Haalde de eerste keer dat ie maandverband zou halen, wel de de verkeerde.. maar heb hem toen plaatje laten zien van diegene die ik moest hebben, en toen haalde die de goeie
Als ik het zou vragen dan zou hij het wel doen. Maar we doen eigenlijk altijd samen boodschappen, of ik alleen. Eigenlijk doet hij nooit alleen boodschappen. En eerlijk gezegd vraag ik me af als ik uitleg welk pak ik moet hebben, hij wel de goeie meeneemt.
mijn man haalt alles gewoon, dus ook maandverband. Ook na de bevalling ging hij graag voor me naar de apotheek om extra kraamverband te halen. ( heb laatst zelfs mijn buurman tampons voor me laten halen hihi )