Ik haal het altijd zelf, maar ik denk dat hij er geen moeite mee zou hebben om het te halen. Kraamverband haalde hij ook. Maar ik moet dan wel briefje meegeven welk merk en soort.
Mijn mannetje gaat dat gewoon halen hoor...geen enkel probleem... We halen toch ook gewoon condooms...mensen die hier raar van opkijken vind ik een beetje raar Hoort bij de natuur
Ja hoor, zou niet weten waarom niet. Hij neemt wel vaak het verkeerde mee, bijv inlegkruisjes ipv maandverband haha. De laatste keer heeft ie het gevraagd in de winkel Vind het zo kinderachtig als mannen daar moeilijk over doen...
Mijn man haalt het ook gewoon zonder problemen, maar hij belt wel weer elke keer op welke het ook alweer was haha
ja hoor makkelijk, het ligt er maar net aan wie er boodschappen doet. Hij weet zelfs welke ik altijd gebruik.
Ja hoor, als ik hem er expliciet om vraag, inclusief wat dan precies. Waarom zou hij zich daarvoor moeten generen? Vind ik eigenlijk heel kinderachtig als mannen daar moeite mee hebben.
ja hoor en hij staat zelfs hardop te telefoneren in het pad met mij om te vragen welke hij moet hebben en waar die ongeveer liggen
Ik heb ze altijd zelf gehaalt. Ik vind het een beetje zielig om hem op maandverband jacht te sturen.. lol. Wel lekker als jeje vent zoiets gewoon laat halen, ik kandat dus echtniet. Ik haal sowieso zulke persoonlijke dingen altijd liever zelf, zo ben ik gewoon. Als ik erom zou vragen zou hij er echtniet moeilijk over doen dat weet ik zeker.
Hier ook zo'n echte kerel die maandverband voor z'n vriendin ging halen. Was nog niet echt in staat om zelf naar de supermarkt te gaan na de bevalling. Kraamverband was niet meer nodig maar wel maandverband, en dat was op. Dus ik omschrijven wat ik nodig had, maar ja, hij heeft er geen verstand van dus had gewoon wat gepakt. Gelukkig had ik er wel wat aan.
heb wim tijdens de kraamweek ook naar de winkel gestuurd voor maandverband en later weer voor zoogcompressen. Geen probleem hier.
Mijn man vind het helemaal niet erg, als hij niet weet welke hij moet hebben belt hij ook gewoon Kraamverband en tepelpads haalde hij ook gewoon
Mijn man ook vorige week, hij liep er langs en zag dat ze in de bonus waren, belt ie me op moet je binnenkort nog ongesteld worden??? whaha
Ja hoor, hoort gewoon bij de boodschappen en die doet hij ook wel eens, zou dan wel raar zijn als ik zelf alleen om maandverband nog naar de winkel zou moeten.
Hahaha zo lief @ esmeralda Nee, mijn man haalt dat echt liever niet. Als de nood echt aan de man is zou hij misschien nog wel over te halen zijn, maar hij schaamt zich wel en hij weet ook niet welke hij moet hebben.
Hahahaha goed man! Ik vind dat wel top hoor haha. Mijn man is ook een topper maar dat zou hij echt niet doen.