M'n man heeft dat na de bevalling wel gehaald voor mij. Ik vind het raar dat mannen daar op aan worden gekeken, het is 2011 toch?
Ja hoor, maandverband etc zijn toch gewoon, normale dingen, wat bij het leven hoort? Net als alle andere boodschappen heeft vriend er geen moeite mee, om maandverband te halen... Ook straks met kraamverband etc zal hij naar de winkel gaan om het te halen!!!
Mijn man heeft het wel eens gehaald. Vond het maar gek maar heeft er geen probleem over gemaakt. Hij zei alleen daarna , wist nu niet welke het moest zijn ( was na mijn bevalling)
Ja hoor, mijn man vindt het geen probleem. Moet alleen wel een briefje meegeven waarop staat welk merk, soort.. Bijvoorbeeld: -OB tampons normaal, mèt inbrenghuls
Whaha hier gaat dat via de telefoon, welke was het nou ook alweer? Always, normal, donkerpaars met vleugels
Nee, dat is nou nog nooit een issue geweest. Het enige wat ik altijd moet kopen zijn condooms, haha dat vertikt hij.
Mijn vriend maakt daar ook geen probleem van. Weet ook precies wat ik moet hebben. Gebeurd zelfs wel ooit dat hij thuis komt met een nieuw doosje tampons zonder dat ik erom gevraagd heb. Ik zag dat het doosje bijna leeg was, zegt ie dan, terwijl het mij nog niet eens was opgevallen! hahaha
ik doe altijd de boodschappen maar het is weleens voorgekomen dat hij dat even moest doen en ook weleens tampons, maakt hem niks uit hoor....
Hihi, weet je zeker dat het een man is? Das niet echt man-eigen, zien dat iets bijna op is en het dan gaan halen (wat het dan ook is)
mijn vriend neemt dit regelamtig mee hoor als ik het vraag. hij is zelfs een keer kraamverband gaan halen voor me en moest hulp vragen een een jong meisje achter de ballie haha. heeft hij echt het lak aan hoor. uurtje zoeken naar welke maat tampon ik ook alweer had en dan er achter komen dat ze wel heel veel pakjes van maat normaal hebben. en dan ook nog even bellen welk merk het ook alweer was hij schaamt zich echt nergens voor. pak condooms haalt hij ook zo zonder na te denken en gooit hij gewoon in zijn wagentje langs pak melk en het brood . en ik net een klein kind ga echt dat wagentje niet meer door heel de winkel duwen he .
ja hoor geen probleem.... Toen ik een tijd terug een rothumeur had was hij net het boodschappenlijstje aan het maken.. Kijkt me aan en zegt "en maandverband lijkt me zo!"
Ja hoor, als hij boodschappen doet en ik heb het nodig neemt hij het gewoon voor me mee. Hij heeft toen ik net bevallen was ook kraamverband en zoogcompressen gehaald, waarom is het zo raar? Wij halen toch ook wc papier? lol dat maak je toch ook vies en gooi je toch ook weg hahaha
Mijn man doet nooit boodschappen en bovendien haal ik ze bij DA, hij zou het alleen doen als ik ziek was oid en dan goed willen weten welke ik heb.