Koopt jou man/partner/vriend maandverband/ tampons voor je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nijn84, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hij zou het geen probleem vinden, alleen weet hij niet wat hij dan precies mee moet nemen. Ook al legt ik het uit, of laat ik het zien.
    Hij gaat dat niet onthouden als ie voor dat schap staat met 89 verschillende soorten verband.
    Dus ik haal het liever zelf. ;)

2. danip

danip Niet meer actief

Hij vind het niet echt leuk om te doen, maar neemt het wel gewoon voor me mee. Zou het trouwens ook wel raar vinden als hij dat niet deed. Net alsof je je moet schamen dat je vrouw ook ongesteld wordt net als de meeste andere vrouwen van mijn leeftijd ;)

Maar echt heel leuk vind 'ie het niet ;)

3. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Mijn hubby neemt het wel mee, maar hij twijfelt altijd wel welke hij nou moet hebben. Laatste keer had 'ie per ongeluk incontinentieverband meegenomen. Hihi. :D
    Meestal haal ik het trouwens wel zelf omdat ik het vaakst de boodschappen doe.

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hij vind het geen probleem om het mee te nemen MAAR hij moet wel eerst de verpakking real-life of op internet hebben gezien! Kan hij die verpakking niet vinden neemt tie gewoon nix mee... Ook niet erg handig hahaha

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ja hoor, mijn man haalt het ook zonder problemen en zou zelfs nog eens er een lekkere grote grijns bij geven als een vakkenvulster staat te kijken. Hij vind dat het namelijk meer zegt over de vakkenvulster dan over hem.

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mijne vind het ook geen probleem. Hij vraagt het ook of ie het nog moet mee nemen.:D

7. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend vind het ook geen probleem om het te halen. Ligt het niet meer in het vak dan vraagt hij zelfs nog van hebben jullie het ook nog achter liggen of wanneer krijgen jullie het weer.

8. tanja8

tanja8 Niet meer actief

grappig dat ik dit topic zie. Wordt morgen ongesteld en vandaag komt mn man thuis met een pak maandverband. Kijk schat voor jou. hahahahaha.

9. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Mijn man neemt het gewoon mee hij weet zelfs welke hij moet hebben hahahah!

10. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ja hoor. vroeg het hem net en hij zegt als het nodig is haalt hij het. geen probleem mee

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mijn vriend neemt het ook mee zonder problemen en ook altijd de gene waar ik om vraag hihi:D

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ja hoor, vorig jaar haalde hij zelfs zonder blikken of blozen 3 pakken extra dik night maandverband voor zijn schoonmoeder!

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Mijn vriend vind het ook geen probleem om het te halen.

14. Maia

Maia Niet meer actief

over het algemeen haal ik het zelf als ik de boodschappen doe (die doe ik nml. zelf zonder man of kind ;)) maar mocht het op zijn en hij moet langs de winkels haalt hij het rustig.

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

jahoor me man neemt geregeld maandverband voor me mee.

16. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik doe altijd zelf de boodschappen maar als ik het zou vragen dan doet hij het wel, ik zou niet weten waarom niet.

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ja hoor, waarom niet? hij gaat zelfs met een lijstje voor me naar de douglas om make-up te kopen ofzo als ik ziek ben of geen tijd heb :p en maandverband/tampons gaat hij ook gerust halen hoor, net als luiers etc..

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hahaha ik moet ook altijd laten zien welke ik moet hebben op internet ofzo :p Anders staat hij uren te zoeken en komt nog met het verkeerde thuis

19. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ja hoor, daar heeft hij geen problemen mee :)

Deel Deze Pagina