Hij zou het geen probleem vinden, alleen weet hij niet wat hij dan precies mee moet nemen. Ook al legt ik het uit, of laat ik het zien. Hij gaat dat niet onthouden als ie voor dat schap staat met 89 verschillende soorten verband. Dus ik haal het liever zelf.
Hij vind het niet echt leuk om te doen, maar neemt het wel gewoon voor me mee. Zou het trouwens ook wel raar vinden als hij dat niet deed. Net alsof je je moet schamen dat je vrouw ook ongesteld wordt net als de meeste andere vrouwen van mijn leeftijd Maar echt heel leuk vind 'ie het niet
Mijn hubby neemt het wel mee, maar hij twijfelt altijd wel welke hij nou moet hebben. Laatste keer had 'ie per ongeluk incontinentieverband meegenomen. Hihi. Meestal haal ik het trouwens wel zelf omdat ik het vaakst de boodschappen doe.
Hij vind het geen probleem om het mee te nemen MAAR hij moet wel eerst de verpakking real-life of op internet hebben gezien! Kan hij die verpakking niet vinden neemt tie gewoon nix mee... Ook niet erg handig hahaha
Ja hoor, mijn man haalt het ook zonder problemen en zou zelfs nog eens er een lekkere grote grijns bij geven als een vakkenvulster staat te kijken. Hij vind dat het namelijk meer zegt over de vakkenvulster dan over hem.
Mijn vriend vind het ook geen probleem om het te halen. Ligt het niet meer in het vak dan vraagt hij zelfs nog van hebben jullie het ook nog achter liggen of wanneer krijgen jullie het weer.
grappig dat ik dit topic zie. Wordt morgen ongesteld en vandaag komt mn man thuis met een pak maandverband. Kijk schat voor jou. hahahahaha.
Ja hoor, vorig jaar haalde hij zelfs zonder blikken of blozen 3 pakken extra dik night maandverband voor zijn schoonmoeder!
over het algemeen haal ik het zelf als ik de boodschappen doe (die doe ik nml. zelf zonder man of kind ) maar mocht het op zijn en hij moet langs de winkels haalt hij het rustig.
Ik doe altijd zelf de boodschappen maar als ik het zou vragen dan doet hij het wel, ik zou niet weten waarom niet.
ja hoor, waarom niet? hij gaat zelfs met een lijstje voor me naar de douglas om make-up te kopen ofzo als ik ziek ben of geen tijd heb en maandverband/tampons gaat hij ook gerust halen hoor, net als luiers etc..
hahaha ik moet ook altijd laten zien welke ik moet hebben op internet ofzo Anders staat hij uren te zoeken en komt nog met het verkeerde thuis