Koopt jouw man/vriend het juiste cadeau voor je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik moet ook altijd mee, of precies vertellen wat ik hebben wil. Wel jammer, zou het ook wel eens leuk vinden als hij zelf eens iets uit zou zoeken! Maarja, je kunt niet alles hebben he... :)

groetjes Setje

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Nou hier ook een super verkeerd cadeau een strijkijzer.
    Was er erg blij mee maar niet heus.

Heb ook al eens een stofzuiger gekregen van hem, omdat hij de mijne niet zo lekker vond zuigen ( die ene x dat ie dat toen deed haha).

Verder vraagt ie altijd wat ik wil hebben.
    Maar leuker is natuurlijk een spontaan zelf uitgezocht cadeautje.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou als hij mij vrijdag een bos bloemen geeft ben ik al heel erg blij ;)

4. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    ben al blij dat hij een kadootje koopt op mijn verjaardag of moederdag..
    het zit er gewoon niet in dat attente ...
    tis zelf zo dat mijn zoontje van 5 er wel aan denkt ..
    ach ja...

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Dat interesseert me nu werkelijk geen ene #!#$*@? :D Laatste twee jaar hebben we gewoon iets leuks gekocht voor ons samen (bijv. digitale camera) omdat we anderhalve maand na elkaar jarig zijn.

Maar heb ook al geregeld (een maand later, hihi) geweldige laarzen gekregen ofeen mooie ketting... Vaak omdat ie er op mijn verjaardag achter kwam van oh ja, cadeautje :D Dan is het achteraf wel heel leuk. Als ie iets uitzoekt, is het meestal wel leuk.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    we hebben nu 6,5 jaar een relatie en de eerste 3 jaar vergat tie gewoon mijn verjaardag.
    hints snapt ie niet of hij doet alsof

voor mijn 1e moederdag kreeg ik een moederfiets
    voor valentijn altijd een kaartje en een romatische avond haha met kaarsjes en rozeblaadjes en alles er op en er aan
    verjaardag doen we niet echt aan maar soms een bosje bloemen. dit jaar heb ik schoenen uitgezocht :)

meestal als ie bloemen bij heeft dan schuilt er iets achter zoals een bekeuring of hijheeft een xbox spel gekocht voor hem zelf. echt zo van zij iets en ik iets zijn we bijde blij

7. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik kreeg bij mn eerste moederdag een heel pak met afgedrukte foto's van de geboorte van onze dochter :)
    en een lekkere taart met de tekst.. "voor mijn liefste mama" :) echt zooo lief..

eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit wat hij geeft..
    ben al gauw tevreden en hoef niet zozeer iets te hebben..

hij plant wel eens een weekendje uit.. dit weekend nog trouwens :) lekker in eindhoven wezen stappen, naar de film.. en ergens overnachten.. en dochterlief sliep voor het eerst bij opa en oma :p

met mijn verjaardag zit hij meestal in afrika.. daar gaat hij eens per jaar een soort dakar challange aan met zn vrienden.. lekker crossen door de woestijn..

maaaaar, op 19 januari (mijn verjaardag) heeft hij me wel gebeld.. is op zn auto gaan staan om maar een paar streepjes ontvangst te kunnen krijgen.. omdat je daar zowat geen ontvangst hebt.. en ja hij had 2 streepjes.. en ging voor me zingen hahah..
    zie je het al voor je? op de auto in een rare positie in de woestijn je vriendin bellen en een liedje zingen :p echt zo liefff! heb de liefste, leukste lekkerste man van de wereld :):):):p

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik kreeg voor mijn eerste moederdag een ketting met een hangertje met een foto van Sofie erin. Vorig jaar kreeg ik een canvasdoek met Sofie erop, cute!

Tip: wij hebben beiden onze verlanglijstjes gewoon altijd op de desktop staan. De moederdagcadeaus waren spontaan!

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik krijg altijd precies wat ik wil!

Ik moet het alleen altijd zelf halen :D !

10. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    hier nooit het verkeerde gekregen omdat hij er ook nooit overna denkt en ds nooit wat krijg (tenzij ik erom vraag en het moet uitzoeken zelf) haha, de eerste kerst kreeg ik wat en daarna was het klaar...

k wel altijd voor hem, be ik altijd dagen mee bezig, maarja is een soort goedmakertje dat hij mijn zeik-dagen die ik soms heb weer kan slikken :) ;)

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik krijg ook altijd precies wat ik wil.
    Ik ben namelijk altijd heel erg veel bezig met het inrichten van het huis, weer wat anders neerzetten veel kopen.
    Dus nu krijg ik met kerst houte jalozien voor op de slaapkamer van die hele mooie.
    En nieuw behang voor de op slaapkamer.
    Die jalozie heb ik beneden ook.

Ik krijg altijd van die dingen.
    Vindt ik leuk

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahahah, herkenbaar :)

13. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    ik krijg nooit spontaan een cadeautje ofzo..romantiek is hier ver te zoeken. maar voor moederdag kreeg ik wel bijv een laptop. en zoals afgelopen weekend kreeg 500 euro mee om lekker te shoppen. maar begrijp het ook wel hoor want ik weet nooit wat ik wil.

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mijn vriend is een beetje van het gierige soort hahaha
    maarja hij heeft genoeg positieve kwaliteiten :p

Ik kreeg voor me verjaardag een usb stick en een laptop houder voor op tafel erg practies maar zo onromantisch hahaha

15. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ha ha ha, cadeautjes?!?! Hmm, alleen wanneer ik zelf aangeef wat ik wil hebben (b.v. met verjaardag) krijg ik een cadeautje!

Ach, hij heeft geluk dat hij zo'n lieverd is ;)

16. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    mijn vriend is echt heel lief..hij geeft altijd grote cadeautjes omdat hij verder niet zo romantisch is en ik daar weleens over klaag. Ik heb weleens een auto gehad en een gsm. Voor de sinterklaas van 2 jaar geleden heb ik de WII gekregen. Heel lief en fijn dat hij de tijd neemt om daar goed voor te sparen.

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mijn man neemt heel veel cadeautjes voor me mee, klein, groot, handig, onzin en vaak ontzettend lief en leuk. Alleen verjaardagen etc. doen we niet echt aan. Elk jaar proberen we het weer, maar we zouden het voor elkaar echt niet weten. Toevallig is hij vandaag jarig en heeft hij zaterdag een nieuw scheerapparaat gekocht. Hij moest alleen uitzoeken, maar rekende meteen af, volgens hem is het toch broekzak, vestzak.
    Als we echt iets nodig hebben of willen hebben, kopen we het toch wel.

Ik geniet nog steeds het meest van de gezellige avondjes in een theater of een lekker diner.

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ja ik krijg altijd wat ik wil. namelijk een cadeautje wat met veel liefde is uitgezocht. m'n vriend neemt dikwijls ook zomaar een rode roos mee, heel lief. :)

19. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Hier niets!haha, ik moet maar eens gaan accepteren dat hij niet zo is :S
    Geen romantiek! haha. maar goed.. ik ga me er niet meer druk om maken (wat ik eerder wel heel erg deed)

20. augustus

augustus Niet meer actief

Hier geen kado's! :cry:
    Ik smste dinsdag of we nog kado's deden voor elkaar voor de kerst (wat voor hem zo belangrijk is, zegt ie altijd) Smst ie terug " geen tijd gehad om een kado te kopen ". Natuurlijk komt kerst dit jaar heel onverwachts?!? NOT! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    Dit jaar heb ik dus ook geen kado voor hem. Misschien helpt dat (hihi).
    Hij loopt nu nog steeds rondjes om de boom zoekende naar zn kado (geintje hoor)... :)

Deel Deze Pagina