Koopt jouw man/vriend het juiste cadeau voor je?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gezond, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik krijg ook altijd wat leuks :D Gisteren nog 2 rijstvogels in een speciale zeldzame kleur gekregen omdat de beeb er nog niet is :D Ik heb me suf gezocht naar die vogels, en hij komt er zo mee aan, super gaaf :)

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mijn man is altijd heel attent met cadeautjes en koopt altijd hele mooie dingen.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn man is nogal van de kado's ik had pas iets gezien van pandora en had gewoon gezegt van ik vind het wel leuk zo een armband.
    Helemaal niet meer aan gedacht en afgelopen zaterdag komt hij thuis met een pandora armband met 6 super mooie bedels eraan die allemaal een super betekenis voor ons hebben. :D

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    hier ook geen cadeau's, heb in de 5 jaar dat wij nu bij elkaar zijn 1 keer een bos bloemen gehad :s maar ach ik accepteer het maar dat hij zo is. Voor mijn verjaardag vraagt hij wel altijd wat ik wil hebben, maar dan moet ik zelf mee en het echt aanwijzen. Dit jaar was ik in een schoenenzaak en zag onwijs mooie pumps staan, toen hij thuis kwam van zijn werk zei ik dat tegen hem, ik kreeg zijn pinpas in me handen geduwd en hij zij dan ga je ze NU halen en dat is dan je cadeautje :p

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier elk jaar weer voor de kerst het perfecte kado! Hij weet gewoon echt precies wat ik wel en niet leuk vind en graag wilt hebben... Ben ook elk jaar weer reuze benieuwd wat hij voor me gekocht heeft! En ook dit jaar heeft hij me echt verbaasd laten staan, zo geweldig vond ik de kado's :D

(verder door het jaar nooit iets, ook niet voor moederdag! Alleen voor de kerst ;))

6. Niet meer actief

Hier ook altijd het perfecte cadeau.
    Maar ik moet zeggen, we doen er ook beiden echt ons best voor om super cadeaus voor elkaar te kopen.

7. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Even denken, hij komt sowieso zomaar met bloemen, merci (om me te bedanken voor alles wat ik voor hem doe) en parfum thuis het hele jaar door (niet elke week of maand hoor haha maar wel altijd spontaan en paar keer per jaar). Soms neemt ie me mee uit winkelen en zegt ie koop maar wat jij wil (als cadeau). En hij schrijft ook lieve briefjes zo nu en dan. Hij is wat dat betreft (en ook andere dingen) erg lief. Laatste wat ik heb gehad is een nieuw mobieltje.

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mijn lieve schat is een heerlijke vent: die gunt mij gewoon mijn eigen winkeltijd ;)...

9. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb een mooie gouden ring gekregen, eindelijk.... het is nog geen trouwring maar het begin is er :)

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hmmm... de mijne nam in het begin nog wel eens bloemen mee enzo. Zo lief. Maar dat was na het eerste half jaar eigenlijk ook wel over. Nu brengt ie wel iets mee maar moet ik wel heel duidelijk aangeven wat ik wil :) Als ik dat niet doe dan belt ie me op het laatste moment op van: "Ze hebben dit en dit en wat wil je hebben?". Moederdag vond ie onzin (maar voelde zich wel schuldig toen hij wel wat voor vaderdag kreeg hihi).

Nou ja...niet zo romantisch dus en ik moet het zelf uitzoeken maar het is vast lief bedoeld... :D

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb mijn kerstkado zelf besteld, vond ie makkelijk...

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ook! Superlief :)

Mijn vriend geeft mij altijd wel een mooi cadeau, het is met kerst en m'n verjaardag wel altijd iets van sieraden, want daarvan weet 'ie precies wat ik mooi vind. En verder komt 'ie het hele jaar door ook nog regelmatig met wat kleinere cadeautjes aanzetten.

13. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik heb het er met hem over gehad. Niet dat ik boos op hem was, maar zei wel tegen hem van goh... zal het niet eens leuk zijn om de volgende keer iets aan kerst te doen?
    Waarop hij zei: wil je dan iets van me hebben? hahahaha hij had niet door dat ik het ook wel leuk vondt. er kwam direct uit dat hij niet zo spontaan is aangelegd (je meent het)
    Ook heb ik hem verteld dat het me niet dwars zat, maar dat het wel leuk zal zijn.
    hij gaf me gelijk en zei: ,, ga eens computeren en zoek eens wat leuks'' (dat was niet mijn bedoeling en dat heb ik ook niet aangenomen!) haha.

Het was wel schattig! Ik had voor hem een nieuw horloge gekocht en hij voelde zich toch achteraf wel schuldig...
    Het gaat ook niet om de cadeau's hoor maar je komt er wel achter dat na een aantal jaar de moeite zakt om iets voor elkaar te doen! :oops:
    Zo kwamen we er ook achter dat we iets meer tijd aan elkaar moeten besteden. Het heeft toch wel een fijn gesprekje op gang gebracht! We zijn super dol op elkaar....

Wat een cadeau allemaal niet kan doen! hahahaha.

14. Que

Que Niet meer actief

Nou op dit onderwerp wil wel even reageren.

Wij zouden niet aan kadotjes doen dit jaar onder de boom.

Maar vorige week lagen er opeens 2 kadotjes...... Ik denk nou oke ik moet ook dan even wat gaan kopen is wel zo leuk.

Nee mag ik het eerste kerstdag uitpakken......... Nou het was moeilijk om een glimlach op te zetten want het was gereedschap! Dat geef je toch niet aan je vriendin.......

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn vriend weet meestal wel wat ik leuk vind. :D

Heb voor Kerst een shirt gekregen dat helemaal mijn smaak is, en een tastje voor m'n ds.
    Helemaal goed! :)

16. augustus

augustus Niet meer actief

Dat is nog erger dan een stofzuiger of een strijk ijzer :rolleyes: :evil:

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha nou inderdaad! Misschien had 'ie cadeautjes voor zichzelf gekocht ;)

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Vind t wel humor eigenlijk :)

19. augustus

augustus Niet meer actief

Is zeg volgend jaar een stofzuiger geven :)

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tja, gereedschap hoort bij mij in het rijtje waar ook de weegschaal staat die ik kreeg!

Deel Deze Pagina