Hoi hoi Mijn man heeft nu twee keer iets meegenomen. Toen we wisten wat het geslacht was, had ik een heel mooi boxkleed gezien bij prenatal en ongeveer drie dagen na de echo gaf hij me dat boxkleed. Was zo lief! En hij heeft nog een keer een lief speeldingetje van nijntje meegenomen (ik vind nijntje namelijk prachtig!). Hij is ook heel betrokken als we aan het winkelen zijn....dan zegt hij ook welke kleren hij wel of niet mooi vind en welke schoentjes hij stoer vind.... Wat dat betreft heb ik het wel getroffen volgens mij.... Groetjes
Hier niet echt. Heeft wel één pyamatje gekocht (een blauwe dan nog terwijl we weten dat het een meisje is :roll) en een bola voor mij heeft ie ook gekocht. Maar we kopen meestal alles samen voor de baby Alleen heb ik meestal wel het laatste woord, hihi
Mijn man heeft ook niks alleen gekocht voor de baby toen ik zwanger was. Wel na aansporen toen we samen weg waren een setje kleren uitgekozen. Maar dat was het ook Hij zei zelf ook dat het voor hem allemaal nog moeilijk voor het stellen was en daar heb ik het dan ook bij gelaten. MAAR Het eerste wat hij na de bevalling gekocht heeft was een knuffel voor de kleine en een reuze ballon voor mama Nu ook komt hij regelmatig met dingen die hij leuk vind voor Mike. Ik denk dat het bij jou vriend/man ook nog wel komt.
Mijn man heeft nog niks gekocht in zijn eentje, maar als we samen in de stad zijn gaat hij wel bij rompertjes kijken. Ik vind het ook niet zo erg eigenlijk, ik denk dat hij pas los gaat als de kleine er is en wat groter is. Mijn man is meer van de schommels en glijbanen enzo haha
erg leuk trouwens om al die verschillende reacties te lezen van jullie .. Ik denk ook absoluut niet dat mijn vriend geen betrokken papa zal worden straks hoor! Zou het gewoon zo leuk vinden als hij ook eens iets mee zou nemen uit zichzelf, maar ik lees nu dat het vrij normaal is dat dat niet gebeurd. Ik zal hem er ook niet mee lastigvallen.. ik zie wel wat er komt of niet komt
mijn man heeft ook bijna niks gekocht voor alyssa toen ik nog zwanger was. hij heeft wel haar eerste pakje uitgezocht toen we wisten dat we een meisje zouden krijgen. nu koopt hij wel regelmatig iets voor dr. wij hebben op zaterdag echt een gezins shopdag. we gaan dan altijd ff naar de stad om boodschappen te doen en om lekker te shoppen. alyssa krijgt ook altijd wel iets en mn man kiest het ook wel vaak uit. zelf koop ik niet meer dan nodig is omdat ik anders blijf kopen. ze wordt dus lekker verwend door papa. voor een man is het moeilijk voor te stellen dat wat in jou buik zit straks ook bij hem in zn armen ligt. je kan hem ook een keer met een lijstje de stad in sturen om spullen voor de baby te kopen. gewoon simpele dingen zoals spuugdoekjes, rompertjes ed. ik denk dat ie dan ook wel met iets anders thuis gaat komen als ie eenmaal aan het shoppen is. liefs doris
Mijn man gelooft het qua kopen ook allemal wel. Nou heeft hij ook het liefst dat ik zijn kleren koop . Alleen jah ik kan niet zo ver meer lopen dus moet ie wel mee(rolstoel), nou heb ik de meeste dingen al en hoeven we niet zo vaak. (omdat ik dus niet makkelijk loop en dat nog wel eens erger kan worden.) Maar ik weet ook dat als onze kleine(meisje of jongen, maakt nies uit) er straks is, er loop auto's, skelters, auto race banen, lego enz. dan allemaal komt.. En inderdaad als we in de stad zouden lopen met de kleine zal hij eerder nog ets extra's kopen als ik. Hij is daar niet zo moeilijk in.
ja hoor me man komt wel geregelt met dingen voor onze dochter en zoon thuis zoon lief gaat tegenwoordig samen met papa winkelen hahaha hij is 2,5 en wil graag kadootjes kopen
Haha uuhhmm ben net overladen met rompertjes spuuglapjes,slabbetjes slaapzakjes enzo.. Het lukte me ventje niet om voorbij de kruidvat te lopen.. hij had van de week het foldertje gezien.. Allang blij dat hij geen roze of blauw heeft gekocht alles is neutraal
mijn man heeft voor onze meid tot nu toe gekocht, haar setje kleding dat ze als eerste aankrijgt na de bevalling suede zootjes een pakje van oillily hij is voor de rest ook wel attent hoor en brengt voor mij ook van tijd tot tijd iets mee, dat was trouwens altijd al zo. kan varieren van bloemen tot een mooi sierraad ofzo.
Ik ben net pas in verwachting, maar mijn vriend kwam laatst thuis met een rompertje en een speentje met 'I love mama'. Als ik hem zo aanhoor kijkt hij net zo uit naar het babyshoppen als mij
De eerste kleertjes hebben we allemaal samen gekocht. Toen ze 2 dagen was kwam ie thuis met een vestje en een mutsje, de kraamhulpstagiaire was helemaal in de war, dat had ze nog nooit gezien een man die zelf kleertjes koopt Hij koopt ook op ebay en amazon van die roze poppenjurkjes voor 'r (alvast voor kerst) en ze heeft I Love Daddy slofjes gehad van 'm. Wel heeel erg lief van hem
Mijn man heeft dat bij de eerste wel gedaan en bij de tweede ook en ook nu kijkt hij al rond of er nog iets moet komen voor deze aanstaande kleine Dus JA, mijn man is heel erg betrokken bij mij en de kinderen hij was eigenlijk altijd al erg attent, neemt ook vaak een bloemetje of mooie oorbellen voor mij mee Ik heb gewoon een geweldige schat getroffen!
De mijne bijna nooit. Tijdens mijn zwangerschap mocht ik ineens niets meer en moest ik hem aan zijn hoofd zeuren dingen te kopen. Hij zag er het nut of de urgentie niet van waardoor hij heel veel dingen ineens tegelijk moest kopen toen ze geboren was (zoals een babybadje...). Sinds ze "tastbaar" is heeft hij wel een paar keer spontaan iets gekocht, en daar heb ik hem natuurlijk de hemel voor in geprezen, al was het allemaal nutteloos... (babymutsje terwijl ze al bijna een maand oud was en er al 4 had, schoentjes die ze nooit aan heeft gehad, kleertjes die ze over een jaar misschien past maar met korte broek, dus maar de vraag of het dan wel zomer is...) Maar goed, hij heeft wel eens een poging gedaan, denk ik dan maar.
Miekjeman is net zo geinteresseerd in dingen kopen voor de kleine als dat Miekje dat is .. alleen omdat ik onregelmatig werk en dus wel eens doordeweeks vrij ben, en we midden in t centrum van een stad wonen, ben ik degene die vaker iets koopt.
daar kan ik héél kort in zijn: nee. mijn vriend is niet van het winkel-type, en koopt al zelden dingen voor zichzelf. hij heeft dus ook nog niks voor de baby gekocht. wel vindt hij het prima dat ik dingen koop, en gaan we straks samen nog een hoop dingen halen (luieremmer, lakentjes/dekentjes, borstkolf etc, kleertjes) als het kamertje staat en we weten wat we krijgen (zoon/dochter). ben benieuwd of hij dan ook zelf met dingen aankomt, of dat hij alles wel prima vindt waar ik mee aan kom.. we zien wel! kan er niet echt mee zitten ook.
Bij mijn man komt t steeds meer Eerst werd hij niet warm of koud van de babykleertjes, maar nu mijn buik echt dik is en hij onze uk kan zien en voelen bewegen word het voor hem natuurlijk een stuk echter. Hij had een muts in zn hoofd en heeft m gevonden via het internet. En trots dat ie is op zn muts! Verder hebben we vorige week 2 setjes gekocht: hij een setje voor een jongetje en ik een setje voor een meisje, aangezien we niet weten wat t is
Mijn vriend kwam tijdens de zwangerschap en nu nog steeds regelmatig met wat thuis. ene keer kleding, andere keer een dvd of een knuffeltje. ik vind het geweldig als mijn vriend uit zichzelf iets koopt!