Ik heb in totaal voor 50 euro aan cadeaubonnen van de Baby Dump. Wil er iets van kopen waar hij langere tijd wat aan heeft (hij hoeft niet per se nu al wat mee te kunnen, over een paar maandjes is ook goed). Dus geen kleding ofzo, maar iets van speelgoed bijvoorbeeld of iets anders. Qua materiaal van speelgoed gaat mijn voorkeur uit naar hout of stof. Babygym, muziekdoosjes en knuffels heeft hij al. Iemand een leuke tip wat je voor 50 euro bij de Baby Dump kunt kopen?
Is het niet wat om de bonnen te gebruiken voor eenautostoel of kinderstoel? Wij hadden bonnen van de prenatal en daar hebben we een autostoel voor gekocht.
Een buggy? Ik vond die skippydieren echt gevaarlijk. Die hadden we voor ons leasekind en ze viel er steeds voorover weer af (toen ze al 2,5 was)
Bambam Houten Blokkendoos Wit | Bambam Speelgoed | Baby-Dump Bambam Houten Stapelblokken | Bambam Speelgoed | Baby-Dump
Bright Starts Sit & See Safari Floor Mirror | Speelgoed | Baby-Dump Dochter heeft deze, ik vind hem eigenlijk te duur voor wat je krijgt, maar ze vindt hem wel heel leuk
Tiamo Woezel & Pip Houten Blokkenkar | Tiamo Woezel & Pip Basic | Baby-Dump Tiamo Woezel en Pip Baby Walker | Tiamo Woezel & Pip Basic | Baby-Dump Zoiets bijvoorbeeld, om straks ook achter te kunnen lopen? Wij hebben de 2e, maar dan van Nijntje. Heel veel plezier van gehad.