Wie van jullie is nog meer zo verslaafd aan het kopen van kleding? Ik koop vaak al kleding voor de kinderen (beetje te veel eigenlijk), maar voor mezelf ben ik er ook niet vies van. Deze maand is het wel heel erg...heb al voor zo'n 500 euro aan kleding besteed en 200 euro aan lingerie (voornamelijk internetshoppen) en net weer 170 euro besteld aan schoenen... Ai, zal manlief wel weer blij mee zijn haha. Zijn er nog meer van jullie zo erg? Of maken jullie het nog bonter? En valt het bij mij nog wel mee? Natuurlijk gaat het niet elke maand zo...maar hoop op een beetje herkenning.
Als ik zoveel geld over had zou ik het oko wel kunnen, maar ons limiet is niet zo toereikind dus hier wordt aardig ingehouden met het kopen van kleding.
Hier nog een Ik kan wel blijven shoppen! Deze maand schandalig veel uitgegeven aan sieraden en kleding...
Hier nog eentje!! Alleen dan vooral kinder & baby kleding. Voor mijzelf boeid het met niet zo, als ik iets leuks zie koop ik het maar ga ik voor mijzelf shoppen ben ik veel te kritisch om teveel te kopen. Iets moet ECHT zijn wat ik leuk vind anders koop ik het niet. Voor de kids is het gewoon grijpen wat je goedkoop lijkt en het is allemaal even schattig Koopverslaafd ben je pas als je het doet terwijl het eigenlijk niet kan en je erdoor dan in de problemen komt met het betalen van de rekeningen die wel nodig zijn. Als je gewoon heel veel koopt kan het gewoon een hele leuke hobby zijn!! Ik moet gewoon zoveel mogelijk merkwinkels inlopen, dan koop ik heel weinig omdat het zo duur is. Loop ik de zeeman of Wibra in ben ik altijd minstens 60 a 70 euro armer en dan alleen voor kleding voor S. niet eens voor mijzelf. En laat ik nou net elke week wel 2 keer langs de zeeman komen... Hou je dan maar eens in!! hihi
Mee eens. @Nikky23, je bent zeker niet de enigste hoor. Denk dat heel veel vrouwen gewoon van shoppen houden. Ik kan heel veel shoppen maar ook een week niets kopen is maar net wat ik zie en nodig heb voor zowel de kinderen als mezelf. Heb er regelmatig dagen bij zitten ik ver over een modaal salaris uitgeef
hier nog 1, kleding kopen vind ik echt het leukste dat er is. Natuurlijk binnen onze persoonlijke grenzen, maar ik wordt helemaal blij als ik weer iets gekocht heb.
Ik ook.. Ik houd helemaal niet van geld uitgeven ben ik achter gekomen. Vandaar dat ik veel via het internet shop en alles met mijn pinpas betaal. Net alsof voel ik dat dan niet. Dat mag ik dus niet meer van mezelf. Ik koop niets meer op rekening en heb contant geld bij me.. Bijzonder om te merken hoe de rem er dan op gaat
Ah ja heel bekend...Ik ben helemaal verslaafd aan de jurken van de Steps. Die hebben elk seizoen steeds nieuwe jurken: Special dresses. Die komen steeds op verschillende datums uit. Dus ik sta elke keer te popelen als er weer een nieuwe jurk uit is. Morgen gaan we weer....yeah!!!
Ik ben eigenlijk heel benieuwd welk vermogen jouw man verdient. Het klinkt echt als een miljoen per jaar ofzo. (ook gezien jullie huis, en de nanny) ontopic: ik doe het niet, maar onze budget is daar ook niet toereikend voor. Althans, ik wil niet te veel aan onze spaarrekening zitten. Maandelijks houden we niet veel geld over voor kleding, dus ik hou mezelf redelijk in (totdat de 13e maand binnen komt... ). Maar als we wel veel geld over zouden hebben iedere maand? Dan zou ik denk ik ook veel meer los gaan. Zeker voor de kinderen, maar ook voor mezelf. Heerlijk. Internetshoppen is ook super leuk. Ik deed vooral veel tijdens mijn verlof.
Van de week trouwens wel los gegaan bij de webshop van ducky beau. In de korting heeeeele schappelijke prijsjes, daar kan ik heel blij van worden. En ze hebben er relatief leuke jongenskleren (vooral voor de jongste dan), met mooie kleuren. Ik slaag niet zo snel voor jongenskleding.
Ik ben ook zeker koopverslaafd, maar ik ben vooral verslaafd aan het vinden van leuke koopjes. Ik kan in een tweedehands winkel of tijdens de uitverkoop helemaal los gaan.. Daardoor koop ik veel kleding, maar gelukkig geef ik niet heel veel geld uit! Ik kan helemaal gelukkig worden als ik een schitterend shirtje of een leuk jasje voor een prikje kan vinden Tegenwoordig vind ik kleding buiten de uitverkoop ook veel te duur... Hebben jullie ook dat als je je slecht voelt, dat je gewoon even moet winkelen?
Dat heb ik juist niet. Als ik me niet lekker voel dan kan ik van alles passen, maar dan staat me niks.
Als ik 800 euro per maand uit kon geven aan schoenen en kleding zou ik dolgelukkig zijn . Maar helaas moet het bij mij met een iets kleiner budget. Maar veel van wat ik te besteden heb in de maand gaat op aan kleding. Zo is net de nieuwe H&M catalogus binnen gekomen. Dan kan ik zo met een dikke stift omcirkelen wat ik graag wil hebben en nummers geven per item en dan hetzelfde nummer aan iets wat er mooi bij zou staan . En elke keer denk ik dan: had ik maar heel veel geld dan kon ik de mooiste kleding kopen! Eigenlijk slaat het nergens op dat je zo koopverslaafd kunt zijn. Ik heb zoveel kleding in mijn kast dat goedkoop was, of gewoon mooi op de hanger en wat ik vervolgens nooit aantrek. Maar ik denk altijd: het gaat heel erg vaak niet om de kleding maar om het kopen.
ik ben dan ook erg blij dat de nieuwe H&M gids deze week EINDELIJK door de brievenbus gleed,kon hem nog net op tijd opvangen en heb weer zoals gewoonlijk veel teveel besteld. onder het mom van "ik stuur wel wat retour" maar ik hou alles eigenlijk altijd Verder zodra ik geld heb,moet het op,het liefst dezelfde dag nog,zo van "goh wat zal ik nu eens kopen" en ja kleding,heeeeeeeeerlijk! vooral voor mn kids hoor,die lopen er altijd goed bij terwijl ik vaak 5 maanden in dezelfde broek loop
Ook ik ben gek op kleding kopen en koop graag exclusieve make-up, daar kan ik heel blij van worden! Zoals Jewe al zei, ben ik ook helemaal gek van de steps jurken! Blijf deze zelfs kopen nu ik zwanger ben, maatje 34, heel erg.. Maar pastte deze nog bij 5 maanden zwangerschap, dus verwacht ze wel weer aan te kunnen.. Jewe, komen er morgen weer nieuwe jurken ja? Koop jij ze ook uit de nieuwe collectie? Viind dat zelf zonde, koop ze altijd met 50% korting, behalve voor de feestdagen..
misschien ligt dit aan mij??? .. is een broek na 5 maanden niet meer te dragen dan?... ik heb broeken die 2 jaar oud of ouder zijn en die ik nog steeds draag... (heb dan wel redelijk veel broeken dus ze verslijten nauwelijks).... ik gooi een broek (of andere kleding) eigenlijk pas weg als hij stuk, vaal of verwassen ofzo is..
Ik koop ze meestal uit de nieuwe collectie en in de opruiming koop ik ook. Heb je de nieuwe folder gehad? Op 21 juli komen er weer een aantal jurken bij. Ik wil de Viola dress. Vrijdag heb ik een bruiloft maar daar heb ik eigelijk al een jurk voor gekocht: Jerry dress met die strepen.
ja dat is nou juist het probleem,ik heb maar 3 broeken,ben flink aangekomen en daarom heb ik mijn kleding verslaving verplaatst naar kids. ik loop dus erg vaak in dezelfde broek,zo bedoel ik het