Koopverslaafd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nikki23, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

haha.. Tja er zijn mensen die de kleding dan al wegdoen omdat ze uit de mode zijn ofzo... ik weet het ook niet, maar vond het wel raar haha !! :p

2. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Nee, heb geen folder gezien.. Loop wel iedere week binnen..
    Nieuwe collectie is altijd leuk ja, maar er hangen er altijd zoveel in de uitverkoop. Helaas ben ik daardoor laatst wel een jurk mis gelopen, dus toch wat vaker uit de nieuwe collectie kopen..

Viola dress, mooi! Heb hem even opgezocht..
    Ik wil graag de Jaclyn, hangt al in de winkel.. En ik wil die, en de, en die.. ;)

Ze staan gewoon zooooo mooi!! :)

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja daar wordt je hebberig van he? Ik heb gelukkig een volle spaarkaart dus ik krijg 25 euro korting..Yeah!

4. Anice

Anice Niet meer actief

Nee hoor, geen miljoen, dat is wel erg veel :D Weet eerlijk gezegd geen eens wat hij precies verdiend ;)

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Ik shop ook wel errug veel en vooral via internet. Zo lekker simpel. klik, klik en het is zo in huis.:D Werd helemaal warm van het nieuwe boek van de H&M. Kost bijna niks! Kan nu helaas voor mijzelf geen kleding kopen en heb genoeg positiekleding. Daar baal ik wel erg van......;)

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik koop heel vaak voor mijn dochter en niet zoveel voor mijzelf. Maar als ik ben bevallen en weer rond mijn oude gewicht zit ga ik helemaal los met een nieuwe garderobe! Heb ik wel verdient :)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik kan erg veel willen kopen als ik me even down voel..
    Gisteren is manlief gediagnoseerd met een depressie en hij is 's avonds gaan vissen met maatjes om even te kunnen ontspannen..
    En ik heb toen via Wehkamp 3 broeken voor mezelf besteld.. Tja.. Dat is soms mijn manier van mezelf even opvrolijken.

Normaal met shoppen koop ik veel voor mijn zoontje, omdat ik een moeilijke smaak heb al zelf ik het zelf. En voor jongens is er gewoon stukken minder dan voor meisjes, dus zodra ik een leuk winkeltje gevonden heb of een leuke lijn/collectie ben ik geneigd een groot bedrag in één keer uit te geven voor hem.
    Maar... dan koop ik ook amper nog iets tussendoor. Of ik moet er echt verliefd op worden.

Voor mezelf.. tja ik heb momenten dus. Maar over het algemeen kan ik een enorme zeikerd zijn voor mezelf. Vind al gauw iets te duur of zonde om voor mezelf te kopen.
    Maar laatste tijd kan ik ineens leuk slagen voor mezelf en daar word ik erg blij van en dan sla ik ook wel een beetje door ja hihihihi!
    Maar om te zeggen 500 of 800 euro per maand.. Nou nee.. Had ik het maar haha, maar dan nog zou ik het niet uitgeven aan alleen kleding. Ben ik veel te zeikerig voor met geld. :D
    Ik ga héél soms buiten mijn boekje, zoals met belastinggeld of bonus van me werk. Zoals nu heb ik dus 3 broeken in één keer besteld en dan is het wel 120 euro.
    Maar verder doen mijn man en ik alles verdelen over het jaar.
    Ene maand ik een nieuwe jas, maand erop manlief. Ik nieuwe laarzen, manlief de maand erop.
    Zo komen we nog steeds niets te kort, maar zijn het niet elke maand enorme uitgaves.

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zal deze topic aan m'n vriend laten lezen, kan ie zien dat ik best zuinig ben :D

Ik heb periodes dat ik veel bestel, net hoe m'n gemoedstoestand is, maar het merendeel gaat weer retour...ofwel ik heb spijt dat ik het besteld heb of het past/staat gewoon niet ;)

Als ik 800 euro te besteden zou ik het ook wel weten, zou niet allemaal opgaan aan kleding hoor...ik ga dan voor een vakantie ;)

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Je moet maar een in het baby hoekje komen kijken bij de shop-a-holic moeders ;)
    Tja, hier ook een koopverslaving.
    Per maand minimaal wel 500 euro aan kleding, schoenen, sieraden.
    Voor mijn dochter, mezelf maar ook mijn man is gek op shoppen.
    Ach, tis nu eenmaal mijn hobby.
    Probleem waar ik nu alleen het tegen aan begin te lopen is ruimtegebrek in de kasten haha

10. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Pfieuw....fijn dat er meer net zo zijn als mij! En dat het nog erger kan, haha (Anice?).
    Ik moet zeggen, ik bestel ook vaak veel met het idee dat ik dingen zo weer retour kan sturen, maar meestal houd ik alles haha. En idd, als ik niet lekker in mijn vel zit dan is shoppen ook zoooo heerlijk!

11. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    geef geen 800 euro uit per maand aan kleding, kon het maar en kon ik het dan ook maar kwijt in de kasten.

Wel ben ik een echte uitverkoop shopper.
    heerlijk naar de WE voor de jongens en dan lekker met 70% korting kopen.
    superleuke shirtjes voor 5 euro, daar wordt ik dan weer vrolijk van

ook hier is het nieuwe boek van de hennes al ingebruik, er staan al erg veel cirkeltjes in om heeele leuke dingen voor ons allemaal.

binnenkort een bruiloft, dus de perfecte smoes/reden voor een nieuwe outfit!!

shopse allemaal!!

joyce

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben niet verslaafd....maar kon zojuist de opruiming niet laten liggen. Een leuke zomerbroek, een spijkerrokje (kan je er nooit genoeg van hebben) en twee superleuke shirtjes :D

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    ik dus.......:)
    heb ik meteen weer een reden om te shoppen:)

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heerlijk toch!!!
    heb er zelf geen 800 voor over....
    en koop nu ook meer voor Evan als voor mezelf ;)
    maar af en toe mag het wel eens hoor (van mezelf dan)

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ook hoor. Alles wat er nog goed uitziet verkoop ik gewoon via MP. Alles langer als een jaar niet gedragen gaat de deur uit.

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ohwja hier nog zo'n koopverslaafde :p ik koop veel kinderkleding voor mijn dochters.... heb al weer heel wat ingeslagen voor de winter :p voor mijzelf de laatste tijd wat minder eigenlijk dus nu zijn mijn man en ik weer aan de beurd :p

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier ook een shop-junkie! Koop alleen dure merkkleding in de uitverkoop en verder ben ik gek op H&M,Zara en ook bij Zeeman en Wibra wandel ik regelmatig binnen.
    Ook voor mezelf en mijn man shop ik graag,maar voor ons zoontje puilt de kast echt wel uit haha!
    Verkopen jullie trouwens als je kind er uit gegroeid weer via MP ofzo?

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Alleen shopverslaafd als er uitverkoop is.. heb inmiddels als13 paar schoenen gekocht (voor de 3 kids en mn man) voor 55 euro terwijl normaal 1 paar al 55 euro is. ;)

19. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Nee, ik kan t me op t moment niet veroorloven, omdat we sparen voor een nieuwe woning, maar als ik t wel had zou ik het ook niet doen. Ons bint zunig (mn vader is een Zeeuw;)).

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haha, hier een Haagse Krent, getrouwd met 'n Zunige Zeeuw :D

Ik schrik van de bedragen die hier langskomen zeg :$ Wij hebben best een goed inkomen, maar ik bespaar juist enorm op kleding (puntgave tweedehandsjes scoren voor nop is ook een heel leuk en eh, verslavend taakje :D). Voor mezelf koop ik amper wat, kom er domweg niet aan toe (kleding passen met een ongeduldige dreumes bij me ;))

Ik was een tijd veel makkelijker met allerlei dingen kopen, en werd er juist hebberiger en ongelukkiger van.

Deel Deze Pagina