Koopverslaafd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nikki23, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vandaag, alleen, met twee kids onder de 4 jaar leuk ingeslagen hoor!
    Maargoed, moet je wel geluk hebben.
    Via MP shop ik vooral dure jurkjes etc. Die passen eigenlijk altijd (als je het merk eenmaal kent) en anders kan je ze weer verkopen via MP.

Ik geef geen honderen euro's uit...maar wel genoeg.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat knap Elmo, hoe hou je die kids in je buurt!? Renske rent overal heen. Het helpt niet dat ik geen buggy gebruik, maar of met de fiets ben (en dan heb ik haar los bij me of in de ringsling), of een draagdoek op de rug. Bij het laatste kan ik sowieso niet passen.

Ach, ik vind het niet erg. Ik ben bewust aan het consuminderen en heb het tweedehands/MP/kringloop shoppen helemaal ontdekt! :)

3. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow... via mp en de uitverkoop blijf je kopen!! tis allemaal zo goedkoop en ze kan het altijd wel een keertje gebruiken (al is het maar 1 keer, erg he?) maar ik geef er geen honderden euro's aan uit in de maand! En toch vind vriendlief dat ik moet minderen :x maar goed ik koop gewoon en leg het wel ergens in haar kast zonder te zeggen ;) hahaa kzal vast niet de enige zijn :)

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ow was vandaag even in de zeeman (zakdoeken voor mijn man) en je raad het al.....Ook nog even de Hema binnen...
    2 Broeken en 3 shirts,20 euro....ow ik hou er zo van!!!

5. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gisteren dochterlief dr truitjes geteld (na weer met een tas kleertjes thuis te komen). Ze heeft er nu 53.... Echt te schandalig en heb me nu ook voorgenomen om niets meer te kopen (net als vorige week volgens mij..)

Ik ben wel niet van de dure merken en koop veel in de aanbieding. Dat scheelt dan wel weer......;)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha wij hebben met z´n 4en niet eens 53 truitjes

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mwah, ik kan ook wel behoorlijk shoppen en geld uitgeven maar dan praat ik niet over de bedragen die ik hier van sommige voorbij zie komen. De laatste tijd heb ik voor mezelf bijna niks gekocht. Eerst zwanger van Ayla en toen ik na de bevalling net weer op gewicht was gelijk weer zwanger van Tobin. Nu dus eerst wéér op gewicht komen en dan ga ik wel gruwelijk shoppen, want ik heb allemaal ouwe meuk in mijn kast liggen ;).

Voor de kinderen vind ik het wel heerlijk om te shoppen. Ayla heeft al een hele collectie zomerjurkjes, maar ik vind de kast zo leeg, dus binnenkort maar weer eens even langs de Brouwers Mode om te kijken of ze nog wat leuke dingen van Bakkaboe hebben. Voor Ayla koop ik trouwens ook wel eens goedkope kleding, maar voor Tobin heb ik bijna alleen maar Noppies, No Nonsens en BFC e.d. omdat ik het voor jongenskleding maar moeilijk kan slagen.

Deel Deze Pagina