Koopverslaving

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 25 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Nee nee da's waar maar ik zei het meer ook dat TS het geen goede reden gaat vinden.

GossipGirlxoxo en Saartje33 vinden dit leuk.
  2. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Jeetje, op mijn oude middelbare school hebben ze geeneens kluisjes.
    Toen niet en nu nog steeds niet. Er stonden bij de ingang lange rekken met kapstokken. Daar kunnen ze de jassen dus zo vanaf trekken...

Saartje33 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Kleine update. Hele week geen spullen gekocht voor mezelf of de kinderen en ik ben al minder onrustig dan op de helft van de week. Qua gevoel van moeten/willen maar niet mogen kopen.

Met mijn boodschappen budget heb ik het niet gered. Was vergeten dat ik vandaag jarig was dus moest toch taart en wat lekkers voor eventuele visite halen. Ben nu €60 over mijn budget heen gegaan en moet voor morgen nog eten kopen. Ergens jammer, aan de andere kant ik heb nog nooit verjaardagsboodschappen gedaan voor minder dan €100 dus ook daarin was ik wel een beetje trots op mezelf. En zonder deze verjaardag had ik +/- €30 over gehouden deze week, dus na het weekend nieuwe ronde nieuwe kansen en probeer ik het opnieuw met €180. Ik heb voor mijn verjaardag kadobonnen van diverse winkels gekregen en heb besloten ze te bewaren tot de herfst. Ik heb zomerkleding zat, het is hier geen zomerweer en zo test ik mezelf ook of ik dat willen kopen ook uit kan stellen als het gaat om een bon ipv eigen geld uitgeven. De enige bon die brand is die van rituals maar die wil ik ook als test gewoon zo lang mogelijk bewaren.

Zeebra, juf1987, 11131618 en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

Dan krijg je hier nog een verjaardagscadeautje van mij:p
    FB_IMG_1627758275077.jpg

Zeebra, 11131618, citroenrasp en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.159
    23.239
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gefeliciteerd!! En goed bezig :thumup:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Wat knap!! Enorm goed gedaan deze 1e week.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :)

7. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Goed gedaan! En gefeliciteerd

8. GossipGirlxoxo

Haha zo lief, had je niet hoeven doen :roflmao::roflmao::roflmao:

tuc vindt dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Ik bedacht mij net: jij bent ook van 1984 toch? Dan ben je precies een week jonger dan ik:D

10. GossipGirlxoxo

Bedankt allemaal voor de felicitaties dames! ❤

zwaaistaart vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Ja klopt, ik dacht altijd dat jij jonger was dan mij, geen idee hoe ik dat nou weer had bedacht. Denk nav een post een foto van jezelf topic ofzo.

12. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zie er ook zo jong uit, lijk wel 25:roflmao::roflmao:
    Nee hoor, en voel me af en toe 85:D

13. GossipGirlxoxo

Haha dat zal dan aan de leeftijd liggen :p ik zie er ook nog uit als 25 :|:roflmao: en voel me 85 als ik opsta.

En on topic, ik heb me voorgenomen vanaf nu elk weekend minimaal 1 dag de slowcooker aan te zetten in de ochtend. Omdat we in het weekend altijd druk en onderweg zijn hebben we vaak geen zin meer om te koken en bestellen we altijd wat. Meestal en vette hap, soms lekker bij de Italiaan of Thai. Vandaag zelf wat gemaakt uit de slowcooker. Vanmorgen aangezet en niet meer naar omgekeken. En we hebben 10x lekkerder gegeten dan die vette happen telkens in het weekend (zoals pizza, shoarma, patat, chinees) en het is ook een stuk voordeliger.
    Ik ga dus deze week weereens op zoek naar het slowcooker recepten topic en het beheer vragen deze te heropenen.

Zeebra, 11131618, Lamode en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Bewaar de Rituals bon voor een adventkalender! :D

Zeebra en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Zijn die adventkalenders van rituals zo leuk/lekker? Nog nooit 1 in het echt gezien.
    Ik wilde het al uitgeven aan de huishoudelijke producten die ze tegenwoordig hebben. Wasmiddel, wasparfum enzo.

16. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik vind de wasparfum en wasmiddel eigenlijk overrated. Net als een hoop andere Rituals lieffhebbers!

De adventkalenders gaat ieder jaar enorm snel, en worden steeds toffer.

Anders even Googlen wat er voorgaande jaren in zat. Kun je kijken of je dat wat vind!

17. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Die kalenders zijn echt leuk! Van allerlei soorten iets. Of je moet alles al kennen en een heel specifieke smaak hebben. Maar anders is hij erg leuk!

18. Saartje33

Saartje33 Fanatiek lid

6 dec 2018
    3.896
    5.848
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en goed bezig!

19. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Goed bezig @GossipGirlxoxo en een beetje laat maar gefeliciteerd met je bday.
    Ik zou de rituals bon lekker uitgeven, die heb je gekregen voor je verjaardag en mag je dus ook wel lekker spenderen nu voor je verjaardag. En de overige bonnen misschien mee wachten totdat je echt wat leuks ziet en ook echt nodig hebt.
    Misschien nog een andere tip die je zou kunnen helpen, bestelde pakketjes waarbij je niet de drang voelt om die meteen uit te pakken en die dagen ongeopend blijven liggen, gewoon terugsturen. Blijkbaar heb je die spulletjes gewoon niet echt nodig.

20. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Jaaa ze zijn leuk!!!

Deel Deze Pagina