Welke bedelarmband?

Discussion in 'De lounge' started by Poppy1987, May 1, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

Jan 5, 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Ik wil graag een sieraad om iets van mijn kinderen aan te maken. Een bedel, kinderkopjes of dergelijke.

Ik draag eigenlijk altijd een horloge, ringen en vaak ook iets van een armband.
    Daarom lijkt mij een bedelarmband mooi bij me passen.
    Maar wat voor bedelarmband?
    Je hebt Pandora maar is dat niet al een beetje ouderwets?

Ben benieuwd

2. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

Jan 5, 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Was nog niet klaar....

Ben benieuwd wat voor armband jullie dragen met iets van een mooie bedel van je kind(eren).
    Of een Pandora armband dragen?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb een pandora armband vol met bedels, maar die reflecteren mijzelf en niet de kids :)

4. Featherr

Featherr Fanatiek lid

Jun 20, 2016
    3,687
    3,128
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb een seeyou armband, in principe hetzelfde als pandora maar ik heb er een bedel aan met as van mijn overleden hondje. Tegelijk gekocht. Daar zit ook een speciale coating omheen zodat hij mooi blijft. Zilver word snel lelijk bij mij :( heb ook met kerst 2 spacers gehad van pandora en die zijn idd al lelijk aan de zijkanten :cry:

5. Wenda

Wenda Fanatiek lid

Dec 12, 2013
    2,431
    1,398
    113
    Gelderland
    Ik heb een simpele armband van Ti Sento. Al jaren geleden can mijn man gekregen toen we nog verkering hadden.
    Die wou ik graag houden dus heb er kinderkopjes aan laten maken bij de juwelier.
    Ik zou gewoon eens langs een juwelier gaan en vragen wat ze allemaal hebben

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Hier een pandora armband. Heb een prinsje en een prinsesje en op de onderkant de geboorte datums laten graveren van de kinderen.

Bij SoLilly voor aan deze armband een bedel laten maken met een haarlokje van beiden erin, die bedel past perfect aan de originele armband. Heel blij mee.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,818
    113
    Hier een pandora. Vind hem zelf niet ouderwets ofzo? Komen vaak nieuwe dingen voor uit.

8. Poppy1987

Poppy1987 Actief lid

Jan 5, 2017
    475
    279
    63
    Groningen
    Pandora is een tijdje zo hip geweest dat je het overal zag, nu zie ik het niet zo veel meer voorbij komen. Maar dat ligt misschien aan mij. Daarom dacht ik aan een beetje ouderwets...
    Maar een bedelarmband is ook van vroeger.

Ti sento is ook erg mooi! Maar vind het best prijzig.

9. Katelynn

Katelynn Bekend lid

Apr 11, 2019
    575
    376
    63
    Female
    Achterhoek
    Hier ook pandora , vind het totaal niet ouderwets en er komen geregeld nieuwe bedels uit. Vind het ook nog steeds erg leuk om te krijgen en zo mijn armbanden ‘vol’ te sparen.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,809
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik denk dat de meeste mensen die hem hebben en dragen hem niet ouderwets vinden. De mensen die hem niet hebben vinden hem denk ik wel ouderwets :|:roflmao:

Ik zelf heb zo’n stereotype plaatje in mijn hoofd bij mensen die die armbanden dragen. Klopt ongetwijfeld volgens vele dragers niet, maar in mijn hoofd klopt dat wel :roflmao: ;)

Ik zelf heb een bedelarmband van Ti Sento. Helaas zijn ze gestopt met die lijn. Misschien eens bij verschillende juweliers kijken om te kijken of er iets naar je smaak ligt?

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,028
    2,894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb ook een pandora. Voor de kinderen heb ik een jongen en een meisje en van beiden de eerste letter van hun naam in goud/zilver. Ook nog een kinderwagentje die ik voor mijn 1e zwangerschap kreeg. Verder eentje toen mijn man mij ten huwelijk vroeg, 2 van Disney (disneyfan), eentje van de nierstichting enz... Ik vind het totaal niet ouderwets, maar juist wel heel persoonlijk. Er komen ook steeds nog nieuwe bedels uit.

12. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    En een close forever armband?

Share This Page