De gemeente Delft wil de kinderboerderijen per 1 juli 2015 in Delft dicht gooien. Nu hoop ik dat er hier mede mama.s zijn die de petitie willen ondertekenen zo dat er genoeg handtekeningen zijn om de zaak nog eens te bekijken. Kinderboerderij Tanthof Delft moet open blijven | petities.nl Bedankt alvast voor het tekenen.
Aaah dat zou echt jammer zijn,onze zoon geniet altijd zo bij ons in net dorp. Ik woon ver van Delft af maar teken hem zeker,hoop dat hij mag blijven.
Ik teken m niet, want ik ben geen inwoner van delft e.o. maar duim voor jullie dat er toch een mogelijkheid gevonden wordt om hem open te houden!
Kinderen uit mijn klas waren er afgelopen weekend geweest. Ik bedacht meteen o er binnenkortmet dl heen te gaan. Nu lees ik dit. Heb het dus zeker getekend!!
Je hoeft er ook niet te wonen. Het hoort gewoon als voorziening in een stad dorp. Mijn mening hier in is door bepaalde zaken moet de kinderboerderij boeten door toe doen van het Delftse gemeente bestuur. Door het aanleggen van de spoorlijn is de stad haast blut en staat onder provincie van wegen dit. Maar ze bezuinigen op het verkeerde. Is mijn mening. In een grote stad kom je niet zo snel een kip paard koe geit tegen. En daarnaast we hebben ook geen buitenzwembad in Delft. De kinderboerderijen hebben beiden een waterspeeltuin beide zeer leuk en het was en is een goedkoop uitje ben zelfs bereid om wat intree te betalen. Omdat het in de natuur spelen en met dieren ect in een stad al bijna niet mogelijk is. Dus als je wilt graag tekenen. Volgens mij qoute ik de verkeerde was bedoeld voor Hestia 12
Ik ben het helemaal met je eens dat een kinderboerderij belangrijk is, ook in Delft. Maar ik woon er niet, betaal geen gemeentebelasting aan Delft en vind dat ik daarom ook geen inbreng moet hebben in het Delftse debat over waar het gemeenschapsgeld aan uitgegeven moet worden Ik zou het ook niet tof vinden als in een politieke kwestie in mijn gemeente mensen uit het hele land petities zouden ondertekenen waardoor het lokale debat gekleurd raakt. Nu is het een petitie in jouw voordeel, maar straks komt er een petitie van een andere belanghebbende ('stem nu voor nog meer spoorlijnen in Delft!') en roept die zijn achterban op om te tekenen in een petitie die grote gevolgen heeft voor jouw woonomgeving terwijl die mensen er zelf niet eens wonen... Ik bedoel het niet stom hoor, maar vind dat petities over de lokale politiek alleen door mensen getekend moeten worden die daar ook echt door geraakt worden. Hoop nogmaals dat het een succesvolle Delftse petitie wordt hoor!
Mijn jeugd! Woonde er praktisch naast en ging zodra het lekker weer was altijd naar de waterspeeltuin daar, vanaf m'n 2e Woon niet meer in Delft maar wil hem best tekenen.
Ze gaan alle bij dicht. De ene is aan de andere kant van de stad. Hier zijn bijna 100.000 inwoners. En zo als je ook leest ook populair buiten Delft.
Getekend! Wonen in Wateringen. Is een leuk stukje fietsen en als we bij de boerderij zijn geweest altijd even naar Knus. Zou echt zo zonde wezen.
@Penseel: Ik lees op de site van Delft dat ze streven naar overname voor 1 juli 2015 maar als dit niet lukt dat de locaties vooralsnog gewoon open blijven. Hoe zit dat dan?
Weet ook niet. Deze petitie vanmorgen op Facebook. Via kennis. Er staat bij de petitie vooralsnog voor. 1 juli. Maar is het niet nu is het volgend jaar ze willen er echt van af. Hoe het zit verder weet ik dus ook niet. Maar hoop ook gewoon dat deze petitie de gemeente positief zal stemmen om het te behouden.
Okee, dank je. Ik ga sowieso tekenen. Woon in de buurt maar in andere gemeente. We zijn heel veel in Delft. Maar ik was gewoon benieuwd hoe het nou precies zit.