Ik ben op zoek naar leuke decoratie op een witte kledingkast. Het liefst in hardroze kleur. Het is voor de babykamer en kan echt niets geschikts bedenken. Heb al zitten zoeken op google, maar kom er nog niet echt uit. Hebben jullie leuke ideeën? Voor bovenop bedoel ik btw.
Boeken met leuke boekensteunen? Boekensteunen - trend4joy.nl - Infantino, I'M Toys, Janod, Nino & stapeltaartkussen: Colorique Piece of Cake stapeltaart kussen roze - IkenIk hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en themas Naam van je baby in houten roze letters? Op ikenik.nl staan veel leuke dingen.
Vogelhuisjes, op marktplaats staan leuke in pipstyle gepimp maar zag ze laatst ook in de babyspeciaalzaak. Uiltjes van Home - www.ookinhetpaars.nl kan je zelf stof opsturen, bijvoorbeeld van kleding van jezelf, en de oma's maar je kan ook nieuwe stof uitkiezen, echt erg leuk!
Letters komen aan de muur. Vogelhuisjes vind ik zelf ook helemaal geweldig, maar m'n vriend niet helaas. En boekenleggers, heb ik ook aan zitten denken, ben alleen bang dat het dan een beetje rommelig wordt. Fotolijstjes is helaas niet handig omdat de kast daar net iets te hoog voor is. Was anders een leuk idee geweest! Een paar knuffels kunnen wel, maar heb ze nog niet gezien in die hardroze kleur, jullie wel ergens? Pffff, we zijn ook veel te kritisch samen denk ik
Ik vind dit mandje wel helemaal geweldig Handed By Box & top mini pink - IkenIk hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en themas Alleen is ie te klein, weet iemand ergens waar deze ook in groter formaat te vinden is?
Mijn schoonmoeder had volgens mij van die kartonnen dozen gehaald bij de xenos als kraammanden. Voor een meisje hadden ze een wit met roze ruit. Dat zijn best grote dozen.
Je ziet nu overal roze boa's (van die veren dingen) voor carnaval (HEMA, speelgoedwinkel, Action) . Kun je die niet leuk draperen in een paar glazen vazen?
Ik heb boven op de kast van mijn dochter van die dikke piepschuim naamletters besteld en deze knalroze geschilderd.
Iets van een dier bijv. beplakken met decopatch papier? google op lazoe. kan je zelf papier etc uitzoeken
Die piepschuim letters willen we bestellen voor aan de muur! Goed dat je het zegt, lijkt dat een beetje mooi geschilderd? En wat voor verf heb je gebruikt? KDVJuffie, waar heb je die eend vandaan?