ja hier ook wel koopziek heb 2 meiden en veel van oudste bewaard maar koop ook nog veel nieuw voor de jongste omdat de kleding van de oudste der niet mooi zit
Nu de 3e opkomst is en ik ook nog eens meiden kleertjes kon verkopen ben ik toch anders gaan denken met die 10 verhuizen dozen vol met kleding in de maten 56/80 schaam me kapot hoeveel de meiden hadden... En moet zeggen ben voor een jongen best snel uitgeshopt ...
Tijdens de zwangerschap geen last van gehad. Maar nu hij er is! Wow :S Moet me echt inhouden. Wil heel graag een babygym, rammelaar etc etc etc!!!
hier ook een koopziekte sinds ik mn zoontje heb! voorheen vond ik het onzin om veel kleren te kopen, ze groeien er zo snel uit dus mijn gedachte was om goedkope kleren te kopen en 2e hands. niet dus!!! al zijn kleren zijn van de prenatal, mexx enz,... ze zijn ook niet duur vind ik en ik vind ze zo mooi! ik heb ook shirtjes van de hema maar nu hangt er nog steeds dezelfde collectie als toen hij maat 50/56 had en ik ga een shirt niet 2 keer kopen maar dan in een andere maat ik vind het zo leuk dat ik liever geen cadeautjes krijg, vind ik ook leuk maar wat ik zelf heb gekocht ben ik ook heel trots op ik koop niet extreem veel kleding maar wel hele mooie stoere kleding, vind ik toch haha
Vooral doorgaan dames! Ik ben zelf niet koopziek... Maar ik ben wel blij met die hysterische koopsverslaafden, want daardoor kan ik op de volgende tweedehands-babybeurs weer voor een euro per kledingstuk een complete garderobe aanschaffen voor onze zoon.
Je zou hier als hulpverlener veel geld aan kunnen verdiennen met een traiig/therapie/cursus hahaha! Hier ook herkenbaar maar niet heel extreem! Ik kan 2 weken met kleding doen zonder te wassen ong, dus valt mee en dan 2 zomer en 2 winterjassen en 1 skipak! Nu voor nummer 2 koop ik wel wat nieuw maar heb ook nog veel mooi spul van nummer 1 helaas zomer en winter kind dus even zien hoe t bijtrekt!
Hier ook wel een koopgek hoor! Kan het niet laten om Marktplaats dagelijks te bekijken of er toch niet weer 'iets' bij zit om te kopen voor de kleine. Pas ook helemaal los gegaan op een 2e hands kinderkleding beurs en verheug me nu al op de vrijmarkt op Koninginnedag, daar ga ik écht wel weer met leuke koopjes vandaan komen. En natuurlijk als ik in het centrum loop 'verplicht' even door de babykleding bij de Wibra, Zeeman, Hema en V&D heen. En tja... laat daar nou regelmatig wat leuks tussen zitten. Ook heel gevaarlijk trouwens dat er zoveel leuke webshops bestaan Ik heb voor mezelf een overzicht gemaakt van de hoeveelheid babykleding wat ik inmiddels al verzameld heb en dat is eigenlijk best al veel, toch blijf ik het niet genoeg vinden.... Vrees ook dat als ik straks verlof heb en zeker ook als de kleine er straks is ik nog meer excuses weet te verzinnen waarom ik iets echt niet kan laten liggen. Zullen we maar gewoon de hormonen de schuld geven?
Zijn jullie nog lekker aan het shoppen meiden Ik heb deze week alle kleertjes gewassen en durf niet te zeggen hoeveel machines het waren
Ja, vreselijk! Gisteren een grote doos van de Hema ontvangen, vandaag weer iets van 4 pakketten van de Baby-Dump Niet alleen kleertjes trouwens... Ik merk wel dat ik een enorme koopjesjager ben geworden. Kijk wel vaak op Marktplaats en probeer toch wel veel op aanbiedingen te shoppen. Ik vind het hartstikke leuk om spul te kopen voor de kleine, maar ook een beetje zonde om steeds het duurste van het duurste te halen Met de kleertjes ga ik nu écht even minderen, maar de babykamer gaat maandag a.s. gehaald worden bij de Ikea. Daar kan ik me nu al op verheugen
na de geboorte hier ook veel erger geworden. Ik heb 2 meiden dus ik koop me suf in kleding. Te veel kleding! de helft van de kleding zit vaak nog met kaartjes in onze dochters hun kasten omdat ik teveel heb