Was helemaal blij dat ik mijn contract kon verlengen, leuke aanbieding uitgezocht voor de samsung galaxy s bij gsm easy. Alles ok.... tot t-mobile de verlenging van mijn contract afwijst... huh??? Blijkt dat per 1 november de voorwaarden voor verlenging zijn gewijzigd en je pas 3 maanden voor je contract afloopt kunt verlengen. Ik had 27 oktober nog met iemand van t-mobile gebeld samen van alles bekeken over verlengen en zij heeft hierover NIETS gezegd!!! T-mobile heeft ook niet gebeld, gemaild, gesmst of geschreven! Op zich maakte die paar dagen me ook niet zo uit, tot ik zag dat de aanbieding bij gsm easy is veranderd! Nu moet je ipv 37 euro bijbetalen 73 euro bijbetalen. Ik ga hier dus 36 euro mee het schip in. Vandaag gebeld met tmobile dat ik gecompenseerd wil worden. Heel gesprek gehad, kon niets betekenen. Toen gevraagd om een leidinggevend, dat kon niet. Ook geen terugbelafspraak.... Toen gooide hij de hoorn erop!!! Ik terugbellen, weer iemand aan de lijn uitgelegd dat er net iemand de hoorn er op gooide en ik een leidinggevende wilde spreken... gooit zij ook de hoorn erop!!! NOU JA ZEG!!! Ga een klachtenbrief schrijven en een kopie naar de consumentenbond doen. Gelukkig werk ik op een afdeling bezwaar en beroep met allemaal juristen, dus dat kan een mooie brief worden... hahahahaha... (waar is het boosaardig genie smileytje?? ) Heeft iemand hier ook problemen mee???
T-mobile vind ik ook erg slecht geworden in service!!! Ik ben al een aantal jaar klant maar als mijn contract afloopt ga ik het in ieder geval niet meer verlengen!!!
Schakel Youp ook even in! Die is nu tegen T-mobile bezig. Ik heb ook T-mobile, en ook ik heb altijd problemen zodra het om klantenservice gaat. Als ze geld van je krijgen zijn ze er als de kippen bij maar andersom..
peet zit ook bij t-mobile.. wij hebben eigenlijk nooit problemen gehad.. en dat van die 3 maanden is zeker al langer want peet heeft zijn abbo vorig jaar verlengt en mocht toen ook pas 3 maanden voor zijn contract aflief een nieuwe mobiel uitzoeken.. zit er geen t-mobile winkel in de buurt? ik heb ook samsung galaxy via hi dan.. als ik hem gewoon bij een andere telefoonwinkel moest bestellen kosten me dat 70 euro voor het toestel en via hi zelf kosten het niets! succes ermee
ja dat van die 3mnd is al jaren zo hoor. Ik heb al zeker 2x een 2jarig abbo verlengd binnen die 3 mnd voor het contract af zou lopen. Maar goed wel onbeschoft dat ze de hoorn erop gooien
Nee, dat van die 3 maanden is echt pas sinds 1 november, hebben ze zelf ook gezegd. Plus op my tmobile stond op 27 oktober dat ik kon verlengen en op 5 november dat het niet kon...
nou dan ben je ecth verkeerd ingelicht hoor want het is al veel langer zo.. maargoed dat maakt voor de rest niet uit.
Wij hebben ook T-mobile, maar het maakt niet uit bij welke organisatie. Je mag (mocht, tot 1 november was dat) 4 maanden voor het einde van je contract verlengen bij dezelfde aanbieder, maar 3 maanden van te voren overstappen. Dit was jaren zo, maar nu dus niet meer. Ben het wel met mijn voorgangers eens dat de hoorn er op gooien geen klantenbinding is ....
@meemee: maar juist die aanpassing viel in de verlengingsperiode die al was ingegaan voor mijn contract. dus het ene moment kon het nog wel en het andere moment niet! Dat hadden ze toch even kunnen zeggen toen ik ze belde!
Ik had het tegen die andere meiden. Maar ik kon mijn contract die 19 febr. afloopt 2 weken geleden al verlengen. Ik lees nu hier dat het weer veranderd is naar 3 maanden..
Heb je geluk dat je niet een paar dagen gewacht hebt! Dat had ik dus gedaan, even rondkijken naar de aanbiedingen enzo... en toen kon het ineens niet meer...
Het is al jaren zo dat je bij t-mobile zelf vier maanden van te voren kunt verlenen en bij een onafhankelijke aanbieder drie maanden van te voren
das heel raar, ik heb vorige week zelf nog verlengd. 4 maanden van te voren. UIteraard wel bij t-mobile zelf. Jij kon niet verlengen omdat je bij een derde onafhankelijke wou (gsm easy) en daar geldt 3 maanden voor
Daarom altijd als eerste de naam vragen met wie je spreekt en die opschrijven Succes. Ik hoop dat je er uit komt.
Tmobile is zoo slecht in haar service geworden. Wij hebben nu al een paar keer meegemaakt dat de hoorn er gewoon wordt opgegooid. Ook met de dekking is het triest gesteld. Wij hebben beide tmobile en regelmatig geen bereik of de verbinding wordt verbroken midden in een gesprek. Laatst had mijn man een noodsituatie en moest 112 bellen... geen bereik. Daar sta je dan.