Kindje verschonen in Beverwijk(Bazaar)?

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik kon het niet vinden op de site van de Bazaar, maar weet iemand of daar een gelegenheid is waar ik een schone luier om kan doen bij Joey?

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

ja hoor bij de toiletten(of het moet wel heel erg veranderd wezen
    na december 2008)

groetjes
    diana

3. ProudMum

Hoi Bouchere, bij ieder toilet?

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik deed het gewoon in de kinderwagen :) en ging dan in een hoekje staan haha. me vriend ervoor en klaar

5. ProudMum

Die optie had ik ook in gedachten Lovewinnie, maar dat is niet echt "rugvriendelijk". Dan loop ik de halve dag krom LOL

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    volgens mij is die mogelijkheid er wel
    ja ik zou het ook gewoon doen in de kinderwagen of je vriend? bij een tafeltje ofzo hahaha

veel plezier in ieder geval :)

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    dat vind ik altijd zoooo goor: moeders die hun kids verschonen op de tafels waar anderen van moeten eten. dat dóe je toch niet?!
    ik heb het ooit meegemaakt dat we ergens op een druk evenement waren, en ik zat met een clubje iets te eten aan een lange tafel. kwam er op de hoek een moeder met baby zitten, die -terwijl wij ernaast zaten te eten- uitgebreid de poepluier van haar baby ging verschonen. getver! :confused:

8. ProudMum

nee op een tafel zou ik nooit doen, zo onsmakelijk!

9. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Bij Hal 28 heb je bij de damestoilet een verschoonkussen. Gewoon je eigen hydrofiel er over heen en verschonen maar.

Ook heb je bij de Chinese hal een groot toilet waar het mogelijk is dacht ik. Hal 28 weet ik zeker.

Veel plezier

10. ProudMum

Dankjewel Pauly!

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Deed dat wel ooit hoor. Maar dan OP een verkleed dingetje (hoe heten die zeiltjes dingetjes eigenlijk?) en uit het zicht van anderen. Dus niet dat iemand die dan zijn/haar lunch oid weg zat te werken vol zicht had op mijn kind zijn ...euh...naja je begrijpt hem wel :p
    En al ZEKER niet naast iemand die zat te eten! Vind ik ERG onbeschoft en aso.
    En dan echt alleen maar als het echt niet anders kon en er geen verschoonplekken waren ergens. Ik doe het nml liever op n plek waar ik zo min mogelijk voor over hoef te buigen als het ff kan.

12. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Afgelopen zaterdag nog in beverwijk geweest, maar wij hebben Jelina op de vloer verschoond in een toillet. Bij een paar toilletten gaan vragen, maar nergens een gelegenheid om te verschonen. Normaal gesproken doe ik het dan in de kinderwagen maar daar was het te koud voor.
    PS wel een hoop zakken op de grond gelegd, voordat ik Jelina er op legde.

13. augustus

augustus Niet meer actief

FF een stempeltje vragen en terug lopen naar de auto en daar op de achterbank verschonen?

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Hoezo te koud? Als je je kind op de vloer van een toilet legt, had je haar daar toch ook in de kinderwagen kunnen verschonen? Zelf zou ik nooit voor jou optie kiezen, hoeveel zakken er ook onder liggen...Dan nog liever terug lopen naar de auto en het daar op de achterbank (of bij onze Scenic, in de kofferbak ;) ) doen...

15. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik kan niet meer zeggen dan dat je gelijk hebt.

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    misschien even eerst beter lezen
    ik zeg toch niet op de tafel ik zij bij de tafel in de wagen duh

ik zij toch dat ik hem verschoon in de wagen bij de tafel dat komt wel ff anders over he.

dus even goed lezen graag dank je wel

17. bouchere

bouchere Niet meer actief

je had al antwoord zie ik,
    sorry moest werken even niet online geweest :oops:

groetjes
    diana

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja hoor dat kun je gewoon doen hoor... er liggen op de dames wc's gewoon aankleedkussens

19. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    nou zeg, waf waf, terug in je mand jij! ;)
    het stond er niet héél duidelijk, hoor, in je berichtje, en aan de reacties te lezen was ik heus niet de enige die het zo opvatte.

je zou ze de kost niet willen geven die gewoon op een eettafel hun kind verschonen. hoe moet ik nou weten dat jij bedoelt 'in de kinderwagen, BIJ een tafel'? :oops:

sorry hoor.... :rolleyes:

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :-#

Deel Deze Pagina