Ik heb een koorstblaar onder m'n neus:x Rare plek, heb hem altijd daar al gehad in plaats van op m'n lip. Nu kreeg ik hem zondag en kon nergens zovirax krijgen gevolg: ding zit daar maar onder m'n neus. Wat is nou het beste middeltje om het zo snel mogelijk te laten verdwijnen heb het idee dat mensen maar naar m'n koortsblaar blijven kijken.
Ooh ik las gewoon echt koorst blaar , vooral omdat het twee keer zo getypt werd. En ik had de laatste zin niet gelezen Maarruh misschien de tandpasta van je dochter er even op smeren ofzo, want dan droogt het een beetje uit toch
Euhm, geen idee. Misschien even naar een drogist of apotheek gaan. Daar kunnen ze je vast wel helpen.
Hier word het van zovirax en vectavir alleen maar erger ik gebruik die kleine pleisters bij de eerste tinteling en dan komt ie er niet verder doorheen
nou zodra je een pus blaartje hebt is het vergeten zaak en lekker af wachten tot alles over is. ik heb zelf gemerkt zodra ik al die spulletjes niet meer gebruikte is het weg gegaan heb al 5 a 6 jaar geen koortslip meer gehad. xx
Bij gebrek aan beter smeer ik er wel eens tandpasta op. En anders koop ik altijd eigen-merk koortslipspul bij de apotheek of drogist. Dat is net zo goed en lang niet zo duur als al die merktubetjes.
Koorstblaar is inderdaad koortlip (herpes simplex) maar dan onder m'n neus! Zovirax helpt al niet meer heb namelijk al blaasjes Ga straks er eens tandpasta opsmeren wie weet droogt het daar een beetje van in