...wilde het even van me afschrijven... erover blijven praten is toch wel fijn... maar heb afgelopen maandag het verschrikkelijke nieuws gekregen dat me lieve papa er niet meer is...dood...nooit meer bij ons...weggerukt...zo plotseling... erge was nog dat hij voor zijn werk al 7 weken weg was en hij zou dus maandag thuis komen...14 uur vliegen en 40 minuten voor de landing wordt hij onwel, hartstilstand, reanimeren mocht helaas niet meer baten en 5 min. voor de landing was het echt over...klaar... gewoon niet meer...hij was al wel behoorlijk grieperig toen hij het vliegtuig instapte, me moeder had nog gezegd, wacht dan gewoon even en ga daar naar een dokter, maar hij wilde gewoon naar huis, thuis zijn.... Ben boos....verdrietig....leeg...er gaat dan zoveel door je heen... en vooral waarom??? had het gvd nog ff uur volgehouden...of had daar dan nog even gebleven...vooral voor me moeder vind ik het zo erg...misten elkaar zo en waren blij dat ze elkaar weer zagen...en nu gewoon niks meer...et mocht niet zo zijn...waarom toch... ..maandag de begrafenis hoop dat ik sterk genoeg ben...
gecondoleerd, en dat met de kerst je hebt hem ook al 7 weken niet gezien, wat vreselijk, ik leef met je mee.....sterkte voor jou en je familie, er zijn nu gewoon geen woorden goed genoeg.