Is het er niet onder een andere naam? Omega Pharma, Varmvir of Vectavir. Misschien online of via Belgie? ik ken deze site niet, maar ze bieden "vectavir" aan, wat volgens mij hetzelfde is. https://www.viata.nl/vectavir-1-koortsblaas-behandelend-genezend-koortsblaasje-creme-2-g-nl
Zoon heeft al sinds zijn 2e last kleine plekjes krentenbaard. Hij is nu 7 en nu haast nooit. maar eergisteren krabde hij een pukkeltje open en poef! Volgende dag meteen gelig enz... Voordat ik een kind had wist ik niet eens dat het bestond, nu ben ik expert in plekjes opsporen en elimineren De zalf werkt nog steeds prima. En als ik het mis heb en het is een “gewoon plekje” dan word de huid eromheen meteen rood. heel apart.
Ik heb deze: https://www.virulite.global/ En als 'ie ook kapot gaat, dan barst ik denk ik in tranen uit
Weet iemand eigenlijk waarom het uit de handel is genomen? Het is hier (Griekenland) nog gewoon te krijgen onder de naam Fenivir en als ik het goed zie in Duitsland onder de naam Pencivir. Als het gevaarlijk is, zou het toch wel in heel Europa verboden worden?
Toen ik nog als kraamverzorgster werkte kreeg ik de tip om het aan te stippen met alcohol. Maar tegenwoordig werkt niets meer echt eigenlijk. Ik doe er vaak een koortslip patch op en smeer mijn lippen in met vaseline omdat deze dan ook erg droog zijn.
Het helpt ook om direct pcm in te nemen, dan verlaag je je temp en dat kan een uitbraak voorkomen. Ik gebruikte vroeger altijd aciclovir, maar ik heb al tig eeuw geen uitbraak meer gehad, amen En over tandpasta, alleen Zendium werkt, vanwege de enzymen. Voor de rest sluit het wel mooi af, dus het vocht kan nergens naartoe lekken.
Tea tree oil zweert een vriendin van mij (zelf nog nooit geprobeerd). Ikzelf smeer bij een tintelend gevoel meteen tandpasta erop. En als het doorzet dan gewoon koortslipcreme van Kruidvat eigen merk.
Dat dacht ik ook, maar ik had na m'n bevalling zo vaak koortsblaasjes dat ik echt wanhopig was. En het werkt dus echt. Sowieso tegen de pijn van de blaasjes, maar ik heb ook het idee dat ze minder erg opkomen en eerder genezen.