Ik heb joolz voetenzak zelf maar is meer voor wandel/zitgedelte. Hij is dan iets te lang, fleece(ademt niet) en en kapje/mutsje is te groot(open). Nu keek ik naar voetenzaken koeka en babys only. Maar welk model is handiger? Voor buggy of voor maxi cosi??
Ik had in de reiswieg die van baby's only. Past er perfect in (ook joolz). In de maxi cosi had ik die van koeka...was verwend
Ik heb die van baby's only en die gebruik ik ook voor de maxi cosi. Past perfect in de reiswieg van de joolz
En welke van baby only? Ik zie eentje van 95 euro staat buggy bij in omschijving en andere is 84 euro... Zie zo op foto het verschil niet.. Of is het maar 1 soort van babys only en gewoon diverse stof uitvoeringen/prijzen? Baby`s Only Voetenzak Stoer Korrel Baby Roze | Baby's Only | Living for Kids Baby`s Only Buggyzak Stoer Korrel Baby Roze | Baby's Only | Living for Kids
Hier de lodger bunker, 2dehands gekocht voor 15 euro Ziet er leuk uit en is lekker warm en geborgen Maar tussen die 2 die je opnoemt zou ik voor Koeka gaan!
Hier altijd de koeka maxi cosi voetenzak gebruikt in zowel de maxicosi als de reiswieg. Beviel hier prima!
Ik had de dikke teddy versie in het antraciet met lichtgrijze sterren van Baby's Only. Past er perfect in en pastte mooi bij mijn Joolz Elephant Grey.
Ben nog al fan van Nijntje, heb bij de Prental de Nijntje-jeans voetenzak besteld. Lekker warm voor de winter. Past zowel in de Buggy als in de wandelwagen. In de wandelwagen gebruik ik vaak ook gewoon een lekker dekentje over zijn beentjes heen (of mijn grote wollen sjaal).
Ik moet ook soms eens misschien voeden met flesje buiten (stel he in speeltuin of zo), dus het voetenzak lijkt mij beter dan lakentje met dekentje. Iets te veel gedoe met in/uit, instoppen-wordt weer koud dat matrasje etc. Kraamzorg had hier over dat vooral onderkant is koud in winter (dun matrasje) dus ze zegt dat veel doen schapenwol/kleed onder matras dan. Met voetenzak lijkt mij dat beter dan met gedoe schapenvacht, dekens, lakens.. Ik vind die baby only versie korrels erg mooi.. Voetenzak Stoer Rib Maxi Cosi - Framboos Babys only fans: kan die voetenzak erna nog in buggy joolz deel of die dan te kort is?
Onze kleine had vaak nog een 'berenpak' achtig iets aan. Jasjes vond ik zo klein helemaal niets. Dus die kon ik makkelijk uit de wagen halen onder het dekentje vandaan om hem te voeden. Schapenwol/kleed had ik iig niet onder het matrasje, en hier een absoluut winter kindje. Maar ik kan je voorkeur voor een voetenzak goed snappen hoor! Die van Baby's only zijn ook wel erg mooi!
Als het echt zo koud is dat je denkt je kind in een voetenzak te moeten voeden zou ik sowieso proberen om binnen te voeden of om de voedertijden heen naar buiten te gaan. Verder vind ik de koeka het mooiste hier heeft mijn dochter nooit op een schapenwollen deken gelegen en het was echt heel koud toen zij ne geboren was! Ik werkte vooral met laagjes en deed voordat ik naar buiten ging een kersenpittenzak in de bak leggen (die ik erna uithaalde), dan kleedde ik haar aan en dan was de bak al opgewarmd.. Met een dekentje en die kap dicht blijft er echt veel warmte in hangen! Met alleen die voetenzak heb je geen laagje extra meer om het wat te laten afkoelen als ze het te warm krijgt (als je bijiv ergens binnen bent)
Ja daar heb je wel punt in.. Het is opzich moet geen probleem zijn want hele dekje van joolz kan uitritsen open en dan voetenzak ook dus dan kan ik snel opengooien. Ik vind het zo lastig hiji oudste dochter is van aprik dus die ging snel gewoon in romper in en klaar. Voetenzak van joolz heb ik pas in buggy gebruikt dus en ook niet erg veel dan want dan had ze al jas en alles aan..
Mijn vriendin heeft ook een dochter van september (2012) en die legde haar baby gewoon met dekentjes in de wagen (dekje dicht) en toen het echt heel koud werd (sneeuw) kreeg ze zo'n overall aan. Je moet je wel voorstellen dat ze in die bak helemaal uit de wind e.d. liggen en onder dat dekje blijft echt veel warmte hangen. Die overall legde ze trouwens gewoon open in de wagen, kind erop, armpjes/beentjes erin en dicht ritsen.. mutsje op en je kind heeft het echt wel warm genoeg denk ik. Haar zoontje is van januari en die lag gewoon met een jasje en mutsje in de joolz voetenzak in de wandelwagenbak. zij ritste dan wel het dekje open als ze binnen kwam en hij sliep nog.