Nee hoor pkan geen kwaad. Ik zou wel even rekening houden met pijnstillers e.d. voordat je weet hoe of wat.
Heb gister in totaal 4 gehad (paracetamol) en vanochtend 2. Mag geloof ik 6 pillen hebben per dag. Ik neem gewoon lekker rust. Veel slapen (als 't lukt). Bedankt voor je reactie!
Hier precies hetzelfde pffff het eerste wat ik dacht was ook stel dat ik zwanger ben kan dit schadelijk zijn voor t kindje ....
Al die stress ook.. Het is helemaal niet goed Ben blij dat ik me ziek heb gemeld. Lekker rusten! Hopelijk blijft mijn menstuatie uit Wanneer is koorts bij zwangerschap wel gevaarlijk dan? Want ik meende ooit wel eens zoiets te hebben gelezen..
Even opgezocht voor je: Is koorts gevaarlijk als je zwanger bent? Een beetje koorts is niet erg als je zwanger bent. Maar komt je lichaamstemperatuur boven de 39,5 graden Celsius uit? Dan heb je hoge koorts. Dat kan de volgende risicos opleveren: Hoge koorts in het begin van je zwangerschap kan problemen opleveren voor je placenta, omdat de proteïne-aanvoer voor je baby kan worden verstoord. Te hoge koorts kan in sommige gevallen de weeën aanwakkeren. Je kunt er dan voor kiezen om de koorts wat naar beneden te halen met paracetamol. Doe dit altijd in overleg met je verloskundige of huisarts. Wat kun je doen als je koorts hebt? Zorg ervoor dat je voldoende drinkt: water, thee of bouillon. Want je kunt veel vocht verliezen als je koorts hebt. Draag luchtige kleding en ga niet onder dikke dekens liggen. Je lichaam moet de warmte juist goed kunnen afvoeren. Doe het rustig aan. In jouw geval zou ik inderdaad paracetamol slikken om de koorts wat te temperen (onder de 39 graden houden) en mocht je zwanger zijn en de koorts houdt aan even naar de huisarts, zodat er gekeken kan worden of er iets aan de hand is.
Ik had koorts voor mijn NOD dat was het eerste teken van mijn zwangerschap. Heeft geen effect op het kindje gehad hoor, alles is goed! Spannend hopen dat je morgen positief test!
Koorts als in ziek? Of gewoon zo maar uit het niet koorts? Zondag zou het ei zich gaan innestellen en maandag zou het dan ingenesteld zijn. Daardoor had ik maandag een temperatuur van 36.1. Dinsdag was het 37.2. Woensdagochtend 37.1. Bij alle drie meetmomenten voelde ik me super fit. Woensdag einde van de dag, begin van de avond had ik echt koorts. Voel nu steeds in druk in mijn baarmoeder.. Misschien toch een voorteken van menstruatie. We gaan het zien!! We zitten nog maar in ronde 2 Ik hoop dat mijn koorts morgenochtend weg is, en dat mijn temp bij 37.0 blijft steken. Zou mooi zijn. Thumbs UP!! Weet trouwens nog niet of ik morgen ga testen. Het zou ook altijd nog later op de dag kunnen komen. Ik denk dat ik zaterdag of zondag ga testen. Zondag zijn mijn man en ik 1 jaar getrouwd. Zou een mooi cadeau zijn. Alleen weet ik niet of ik nog wel een dag langer kan wachten..
Heb ook al een aantal dagen geen last van witte vloed.. Inlegkruisjes blijven droog en schoon (leuk detail )
Ja beetje ingewikkeld ik zou volgens mijn 28 dagen cyclus 19 oktober mijn ei hebben gehad maar toen had ik een week later op vrijdag en zaterdag vruchtbaar slijm en de 3 a 4 dagen daarna wat steken onderin mijn buik, dus ik denk dat mijn cyclus ineens langer is geworden, dus als ik van mijn 28 dagen cyclus uitga ben ik 7 dagen overtijd en anders pas morgen of t weekend mijn NOD maar heb maandag voor t laatst getest en die was nega, duf nu niet meer te testen hahaha
Lastig is dat he.. Laat de menstruatie dan ook maar komen, denk je dan meestal. Vervelend hoor. Hopelijk mag je binnenkort weer een testje doen en is hij postief .
@ Friesin Er is geen vaste dag dat een eicel bevrucht wordt, innestelt en ingenesteld is. Dus daar kun je niet mee rekenen en conclusies uit trekken. Succes!