Oké misschien ligt het aan mij, maar wat moet in godsnaam met die stokjes doen dan? In de kamer neerzetten (soort van geurstokjes)? In mijn kind steken? Snap het echt ff niet. Haha. Ben benieuwd.
De meeste tips zijn wel gegeven dacht ik. Met koorts kun je je kindje idd iets koeler aankleden. Heeft hij een slaapzakje aan? Als hij erg warm aan voelt kun je proberen om voorzichtig zijn ritsje open te doen en zijn broekje voorzichtig uit te doen, zo hoef je hem niet wakker te maken. Beterschap!
Die stokjes begreep ik ook niet helemaal, en dat het dan weg gaat en niet meer terug komt lijkt me eerder toeval.
Bedankt dames! Hij slaapt nu in zomerslaapzakje + dekentje met rompe lange mouw. Ipv winterslaapzak+dekentje +romper. Net wezen kijken bij m. Voelde warm aan, dus dekentje grotendeels eraf. Hij lag wel onrustig te slapen, en mompelen / ijlen... Als hij echt wakker word of te onrustig word, Dan haal ik m er ff uit voor drinken en sinaspril! Hopelijk heeft hij een goeie nacht... Tussen ons in slapen doet hij helaas niet! Anders had ik dat zeker nu gedaan Trusten allemaal!!
De nacht is goed gegaan! Wel wat onrustiger geslapen, Maar vanaf half 4 niet meer gehoord! Hij werd vanmorgen ook pas 10.15 wakker!! En gelukkig koortsvrij! Ik bleef wel constant op de babyfoon kijken of ik m zag bewegen hoor. Ook een paar keer wezen voelen hoe warm die was... We zitten nu lekker rustig op de bank teletubbies te kijken. Rustig dagje vandaag. Bedankt meiden!!