heey heey, Lorenzo heeft afgelopen donderdag zijn 14maanden prikken gehad en nu is hij al 3dagen flink aan de dunne hij geeft ook over,hij drinkt wel, mrja alles komt er ook weer uit, hij heeft verder geen koorts tot nu toe nu heb ik net de huisarts gebeld moet vanmiddag om 14.10 ff langs komen gaan ze ff onderzoeken,ik hou jullie op de hoogte verder is me ventjuh levendig en vrolijk zat
Zou heel goed door de prik kunnen komen hoor. Er werd bij mij ook gezegt dat hij binnen 5 tot 7 dagen ziek kan worden,maar misschien reageerd hij er heftiger en eerder op. Niet leuk Maar idd wel goed om hem voor de zekerheid even na te laten kijken. Succes vanmiddag
Goed dat je het even laat onderzoeken ja want of dit door die prik komt weet je niet want er word veelal gezegd dat ze tussen 1 week en 2 weken er ziek van kunnen worden en jouw zoontje is al 3 dagen ziek al vlot na die prik, lijkt meer op een flinke buikgriep. Succes en je laat het wel even weten he. Beterschap voor je kleintje.
nou ik ben vanmiddag geweest hij mag totaal niks eten vandaag en morgen had begin van uitdroging moet hem nu alleen water met o.r.s erdoor geven hoop dat het snel beter gaat en moet zijn tempratuur in de gaten houden
Ach wat vervelend zeg en je zult ook wel erg geschrokken zijn, woord uitdrogen is nogal wat he. Hoe gaat het nu met je zoontje? Is nog gezegd waar het van zou kunnen komen? Wat is o r s eigenlijk? Zie het weleens voorbij komen maar nooit naar gevraagd. Veel beterschap en ik hoop dat het aanslaat en je zoontje weer gauw beter is.
ORS is Oral Rehydration Salt, wordt gegeven om uitdroging te voorkomen, het zorgt er voornamelijk voor dat de zouten en suikers in het lichaam worden aangevuld.
me ventjuh it steeds ham ham hij wilt dolgraag eten mrja vandaag mag hij helemaal niks eten alleen maar water drinken met die ors er in verder is hij wel levendig en vrolijk huisarts denkt dat het toch door de bmr prik en menc prik komt