3de kindje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Mijn jongste is bijna 1 en na een nog al vermoeiend en emotioneel eerste jaar betrap ik mezelf erop dat ik graag nog een derde wil. Nu nog niet maar ooit, ben nog jong dus kan nog wel wat jaartjes wachten. Voor degene met 3 kinderen een paar vragen. Ik vond de overgang van 1 naar 2 kinderen erg groot omdat je altijd ke aandacht moet verdelen en altijd in de weer bent, hoe zit dat met een derde, is het verschil dan nog groter als je er 2 hebt maar een derde ook niet meer uit. Beetje vaag hopelijk snappen jullie het.

Wat is echt leuk met 3 kinderen en wat is niet praktisch met 3 kinderen? Ben erg nieuwsgierig omdat ik best moeilijk heb gehad afgelopen jaar en ik misschien moet luisteren naar verstand en niet op mijn emotie.

2. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Haha ja ik ken je gevoel. Heb er zelf ook 2 en soms lijkt het me geweldig om nog een 3e te mogen krijgen. Maar dan ga ik weer praktisch denken en is het toch niet allemaal makkelijk. We zouden dan moeten verbouwen en een grotere auto moeten kopen. Maar ook lijkt het me fijn als de kinderen wat zelfstandiger zijn. Vooral als je nog een paar jaar wil wachten. Dan heb je meer leeftijdsverschil en moet je weer opnieuw beginnen zeg maar. Heb je het er al met je man over gehad? Misschien geeft zijn mening wel de doorslag. Succes met je keuze!

Deel Deze Pagina